آیا بعد از بلفاروپلاستی امکان بازگشت پف چشم وجود دارد؟

آیا بعد از بلفاروپلاستی امکان بازگشت پف چشم وجود دارد؟


هیچ‌کس نمی‌تواند منکر گیرایی و جذابیت فوق‌العاده چشم‌ها شود؛ زیرا مهم‌ترین عامل زیبایی صورت انسان، چشمان او هستند. پوست کنار چشم بسیار نازک است؛ به همین دلیل عوامل بسیاری همچون افزایش سن، نور آفتاب و استفاده بی‌رویه از مواد آرایشی، باعث چروک شدن آن می‌شوند. بلفاروپلاستی یکی از عمل‌های جدید رفع نواقص، عیوب و بدشکلی‌های چشم است که در سالیان اخیر طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان پیدا کرده است. در برخی کیس‌ها، این عمل باعث افزایش بینایی نیز شده است. برخی از زیباجویان به بهانه بازگشت پف چشم بعد از بلفاروپلاستی از انجام این عمل خودداری می‌کنند؛ اما این موضوع تا چه حد واقعیت دارد؟ برای یافتن پاسخ، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


عمل بلفارو در پلک بالایی و تحتانی چگونه انجام می‌شود؟


عمل بلفاروپلاستی موثرترین راه برای برطرف کردن افتادگی پوست اطراف چشم است که برای هر دو پلک بالا و پایین انجام می‌شود. متخصصین زیبایی بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی را بعد از ۳۰ سالگی تشخیص داده‌اند؛ البته این عمل برای افراد با افتادگی پلک شدید مادرزادی و تجمع چربی دور چشم نیز انجام می‌شود. استفاده از بوتاکس بعد از بلفاروپلاستی پس از مشورت با پزشک متخصص و صلاح‌دید او قابل انجام است.


در پلک بالایی چشم، پزشک متخصص روی چین‌های پلک برش ایجاد می کند؛ این روند از باقی ماندن جای برش‌ها جلوگیری می‌کند. پس از برداشتن پوست‌های اضافه و تخلیه چربی‌ها، محل برش‌خورده از طریق نخ و سوزن نازک و مخصوص بخیه زده می‌شود.


در پلک پایینی نیز پزشک جراح در پشت پلک برش‌هایی ایجاد می‌کند. سپس با تخلیه یا پخش کردن چربی‌های آن ناحیه، پف، کیسه‌های چربی و چین‌وچروک به‌کلی از بین خواهند رفت. در مرحله آخر نیز با نخ بخیه جذبی بسیار ظریف، محل برش‌داده دوخته خواهد شد. عمل‌هایی مانند بلفاروپلاستی به‌دلیل حساسیت بالا، نیازمند تخصص و تجربه بالایی هستند.


پلاسماژ؛ بلفارو غیرتهاجمی برای رفع پف چشم


همچنین افرادی که به‌دنبال راهی برای از بین بردن پف چشم، بدون عمل جراحی هستند، از دستگاه پلاسماژ که به بلفاروستی غیرتهاجمی معروف است، استفاده کنند. پلاسماژ به‌عنوان اولین پلاسمای فرکشنال و بهترین انتخاب برای درمان چروک و ضایعات اطراف چشم، در دنیا شناخته می‌شود.

دولت و مجلس چه خوابی برای رمزارزها دیده‌اند؟
هم اکنون بخوانید


بعد از برخورد قوس پلاسما با پوست، عمل تصعید و تحریک درم اتفاق می‌افتد. این موضوع باعث بهبود ساختار کلاژنی، افزایش سرعت Turn Over سلولی و تحریک فیبروبلاست‌ها می‌شود. در نتیجه ساخت کلاژن بیشتر خواهد شد و پوست شاداب‌تری نسبت به گذشته خواهید داشت. 


جوانسازی و رفع پف چشم، مهم‌ترین کاربرد بلفاروپلاستی بدون بازگشت


چشم‌های هر انسان منعکس‌کننده احساسات، هیجان‌ها و خلقیات او هستند. اضطراب، شادی، خشم و تعجب را از حالت چشمان هر فرد می‌توان متوجه شد؛ به همین دلیل ایجاد هرگونه تغییر در چشم‌ها، بیشتر از سایر اعضای صورت قابل مشاهده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، کمتر کسی نگران پیر شدن و ایجاد چین‌وچروک دور چشم است. برخی افراد نگران گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی هستند! اما این نگرانی کاملا بی‌مورد است. همان‌طور که دستگاه لیزر CO2 برای درمان چین‌وچروک پوستی استفاده می‌شود، Blepharoplasty با کمترین میزان ریسک و طولانی‌ترین ماندگاری، چشم‌های شما را به زیبایی دوران جوانی‌تان خواهد کرد. این عمل برای از بین بردن چین‌وچروک، لیفت کردن نواحی دور چشم و درمان پلک‌های افتاده انجام می‌شود.


874632


توصیه‌های لازم برای جلوگیری از بازگشت پف چشم بعد از بلفاروپلاستی


برای رسیدن به بهترین نتیجه پس از انجام عمل blepharoplasty، باید به کلیه توصیه‌های پزشک جراح عمل کنید. ورم بعد از عمل بلفاروپلاستی با تکمیل کردن دوره نقاهت و رعایت مراقبت‌های لازم، التیام پیدا می‌کند. این موارد عبارت‌اند از:


  1. استعمال داروهای تجویز شده تا آخرین روز نقاهت
  2. استفاده از کپمرس آب سرد برای کاهش تورم و کبودی
  3. دوری از دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی
  4. دوری از لوازم آرایش و لنزهای تماسی چشم
  5. استفاده از عینک آفتابی هنگام حضور در فضای آزاد
  6. خیره نشدن به صفحه تلویزیون، گوشی و کامپیوتر
  7. تنظیم جایگاه سر هنگام خواب (۴۵ درجه بالاتر از سینه)
  8. پاکیزه نگه داشتن چشم و اطراف آن


با رعایت کلیه موارد، دوام عمل بلفارو را بالا خواهید برد. چنانچه پزشک معالج استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی را به شما توصیه کرده، آن را طبق مقدار تجویز شده در نسخه مصرف کنید.


آشنایی با سایر مزایای Blepharoplasty؛ رفع قرینه نبودن چشم بعد از عمل پلک


پوست دور چشم نازک است و همین موضوع باعث شده که افراد بسیاری با افزایش سن و برخی حوادث، دچار تغییرات ناخواسته‌ای در این قسمت شوند. ژنتیک نیز یکی از عوامل مهم در ایجاد چربی دور چشم و افتادگی پلک محسوب می‌شود. خوشبختانه همه این موارد با عمل بلفاروپلاستی به‌سادگی رفع می‌شوند. Blepharoplasty مزایای بی‌شماری دارد:


  • رفع چربی اطراف چشم
  • رفع افتادگی پلک بالا یا پایین
  • بهبود قرینه نبودن چشم‌ها به‌دلیل افتادگی یکی از پلک‌ها
  • درشت‌تر شدن چشم‌ها
  • افزایش بینایی به‌دلیل برداشتن پوست‌های اضافی دور چشم
  • ازبین‌بردن کیسه‌های زیر چشم


خوشبختانه بازگشت پف چشم بعد از بلفاروپلاستی در برخی موارد نادر و بعد از گذشت سال‌های طولانی رخ می‌دهد. این موضوع نباید شما را برای به‌کارگیری این عمل کاردبردی و پرطرفدار دچار شک و تردید کند. کلینیک‌های زیبایی می‌توانند برای استعلام قیمت دستگاه جوان سازی پوست و تهیه بهترین نوع آن، با مجموعه آفا در تماس باشند.


78963


مجموعه آفا؛ عرضه‌کننده انواع لیزرهای جوان‌سازی از برندهای معتبر


در این مقاله درباره رفع پف و چین‌وچروک دور چشم صحبت کردیم. انجام عمل بلفارو برای افراد با افتادگی پلک، پف بالای چشم و کیسه‌های زیر چشم بسیار ضروری است. با رعایت اقدامات لازم پس از انجام این عمل، از بازگشت پف چشم بعد از بلفاروپلاستی جلوگیری خواهید کرد. توصیه می‌کنیم پیش از انجام این عمل حتما درباره کلینیک‌های زیبایی و پزشکان آن‌ها تحقیق کنید. عمل بلفاروپلاستی بسیار حساس و ظریف است؛ به همین دلیل پزشک جراح باید حاذق و متخصص باشد.


شرکت آفتاب فروزان آریا یکی از نام‌های درخشان و معتبر در حوزه پزشکی و زیبایی است. برای مجهز کردن کلینیک‌ها و درمانگاه‌های زیبایی خود و خرید انواع لیزرهای زیبایی، لاغری و رفع موهای زائد، به سایت شرکت آفا به نشانی afateb.com مراجعه کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و استعلام قیمت دستگاه‌ها، با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ تماس بگیرید. تیم مشاوره و پشتیبانی آفتاب فروزان آریا آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.


پایان رپرتاژ آگهی

کمتر از ۸۰ روز به پایان حبس مهدی جهانگیری باقی مانده است/ وی طبق قانون در مرخصی به سر می‌برد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا