نخستین جلسه رسیدگی به پرونده پژمان جمشیدی در دادگاه کیفری تهران با ارائه لایحه دفاعیه مفصل و پایان در ظهر همان روز همراه بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، علی محمدزاده، وکیل مدافع پژمان جمشیدی اعلام کرد نخستین جلسه رسیدگی به پرونده موکلش، صبح روز شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ از ساعت ۹ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد و حدود ساعت ۱۲:۳۰ به پایان رسید. وی با اشاره به روند جلسه گفت در این مرحله، لایحه دفاعیهای مفصل از سوی تیم حقوقی ارائه شد و دادگاه پس از استماع توضیحات، جلسه را خاتمه داد.

