امیر سرتیپ صباحی فرد:دشمنان جرات محک زدن پدافند هوایی را ندارند

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از اردوگاه تابستانه دانشجویان این نیرو که در منطقه کوهستانی امامزاذه هاشم در حال برگزاری است، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: افسر امروز نیروی پدافند هوایی باید مثل الگوها و قهرمانان هشت سال دفاع مقدس خود، خستگی ناپذیر، همیشه بیدار، آماده رزم و از قدرت و توان پاسخ گویی به هرگونه تهدید و تجاوز به میهن اسلامی برخوردار باشد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان این که امروز به برکت حضور مردان توانمند در بدنه نیروی پدافند هوایی، دشمنان نابخرد جرأت نگاه طمع ورزانه و محک زدن پدافند هوایی را ندارند، تصریح کرد: به همت غیور مردان پدافند هوایی امروز به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در جایگاه مطلوبی در منطقه و جهان قرار داریم که شما دانشجویان به عنوان فرماندهان آینده باید این جایگاه را تقویت و ارتقاء دهید.
وی افزود: اراده آهنین و نگاه تیزبین کارکنان همیشه در صحنه پدافند هوایی در نقطه نقطه ایران عزیز که با روحیه، ایثار و فداکاری مشغول انجام وظیفه هستند، اجازه نخواهد داد هیچ دشمنی نگاه طمع ورزانه ای به تمامیت ارضی مان داشته باشد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی ایران در حوزه های راداری، موشکی، فاوا، جنگال، پهباد و … اظهار کرد: امروز ما با کوله بار گرانبهایی از تجربه ۸ سال دفاع مقدس و عملیات های درخشانی چون والفجر ۸ که پدافند در آن بسیار خوش درخشید، با تکیه بر دانش و توان داخلی و اعتماد به دانشمندان نخبه خودمان پیشرفت های روز افزونی داشته ایم و در لبه فناوری روز دنیا قرار داریم.
وی با گرامی داشت یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس، توضیح داد: دانشگاه های افسری محل مناسبی است که تجربیات هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس نسل به نسل منتقل شود و نگاه شما دانشجویان عزیز به آینده باید نگاهی هوشمندانه و مثبت و برای تصدی رده های بالای فرماندهی در نیروی پدافند هوایی باشد، برای این که پدافند برای حفظ اقتدار خود در منطقه و جهان به فرماندهان با ذکاوت و چند بُعدی از لحاظ فرماندهی نیاز دارد. شما باید با فعالیت شبانه روزی در حیطه تخصصی خود بتوانید سرافرازی و عزت هر چه بیشتر برای ایران عزیز رقم بزنید.
بنا براین گزارش اردوگاه تابستانه دانشجویان دانشگاه پدافند متشکل از سه اردوگاه کویر، جنگل و کوهستان است که دانشجویان این دانشگاه علاوه بر افزایش  آمادگی جسمانی و زندگی در شرایط مختلف جوی و آب و هوایی با کلیه فنون عمومی و تخصصی نظامی و شرایط عملیاتی آشنا می شوند.

رئیس سازمان انرژی اتمی وارد شهرستان «خنداب» شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا