سال ۹۷ سال ارتقاء آمادگی رزمی، قدرت و تحرک نیروی زمینی ارتش خواهد بود

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: سال ۹۷ سال ارتقای آمادگی رزمی، قدرت، تحرک و چالاکی نزاجا باشد.

به گزارش اعتماد نو، امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی در دهمین همایش و گردهمایی فرماندهان یکان‌‌های عمده نیروی زمینی ارتش در این نیرو گفت: آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی ارتش در سال ۹۶ نسبت به سنوات گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: تمام تهدیدات را رصد و برابر انواع آن راهکارهای مناسبی را در دستورکار قرار دادیم، در حال حاضر تمامی پایگاه‌‌‌‌‌های مناطق مرزی کشور که سربازان خدوم و مومن نیروی زمینی مستقر هستند مجهز به تجهیزات و تسلیحات روزآمد شده و به معنی واقعی کلمه یکان های متحرک هجومی و واکنش سریع را در نیروی زمینی ارتش با رویکرد و ساختار جدید راه‌اندازی کرده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش یکی از وظایف مهم نیروی زمینی ارتش را ارتقای توان و آمادگی رزمی در تمامی ردها خواند و تصریح کرد: چابکی و تحرک از جمله مولفه‌‌‌‌های مهم در نیروی زمینی ارتش است که باید در یگان‌‌های نیروی زمینی جاری و ساری شود و تمامی فرماندهان باید قدرت آتش تجهیزات خود را به ۱۰۰ درصد برسانند.

نعمتی با بیان اینکه نیروی زمینی با حضور پر شور مسئولانه، همیشه پشتیبان ملت است، خاطرنشان کرد: در رویدادها و اتفاقات غیرمترقبه که در طول سال ۹۶ برای ملت قهرمان و نستوه کشور عزیزمان رخ داد، نیروی زمینی ارتش با حضور پرشور و مسئولانه خود در کنار مردم ایستاد و ماموریت‌‌ها را یکی پس از دیگری به نحو شایسته به پایان رساند، این نشان از آمادگی رزمی و روحیه بالای کارکنان ارتش دارد.

ابتکار خوب ایران در هم‌اندیشی طالبان و دولت مرکزی برای حل بحران افغانستان
هم اکنون بخوانید

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش در انجام کارهای سنگین امتحان خود را پس داده است، ابراز داشت: امروز نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و توانمندی تک تک کارکنان این نیرو موجب شد امنیت چشمگیری در مرزهای کشور برقرار شود.

 

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا