توخل: اوبامیانگ مقابل دیناموزاگرب بازی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه امشب (سه‌شنبه) تیمش مقابل دیناموزاگرب در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا (۲۱:۱۵ به وقت تهران) از آماده شدن ستاره جدید آبی‌های لندن پیر امریک اوبامیانگ برای بازی در خانه حریف کروات خبر داد.

توخل درباره بازیکنی که در آخرین روز بازار نقل‌وانتقالات به چلسی پیوست و به خاطر مصدومیت ناشی از حمله سارقان به منزلش در بارسلونا هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است، گفت: اوبامیانگ از آن دسته بازیکنانی است که در شرایط سخت بهتر خودشان را نشان می‌دهند. او واقعاً جاه‌طلب است و با تمرکز و عطش فراوان آماده بازی برای ماست. اوبامیانگ انگیزه فراوانی دارد که هنوز برخی چیزها را درباره خودش ثابت کند و به همین دلیل هم الان اینجاست. ما از همان اولین لحظه‌ای که او را اینجا دیدیم به این موضوع پی بردیم.

سرمربی آلمانی چلسی درباره اینکه آیا اوبامیانگ در ترکیب اصلی چلسی قرار می‌گیرد یا نه، اظهار داشت: اگر مسئله‌ای پیش نیاید که تا الان اینطور نبوده است، او بازی خواهد کرد. امیدوارم تا زمان بازی هم اتفاقی رخ ندهد. آمادگی اوبامیانگ برای بازی در ترکیب اصلی؟ البته اما من فکر نمی‌کنم که او آماده ۹۰ دقیقه بازی باشد. پس باید ببینیم چطور می‌توانیم زمان حضورش در زمین بازی را مدیریت کنیم. او هنوز به آمادگی و ریتم کامل نرسیده و این خیلی روشن است. بنابراین باید تصمیم بگیریم که از ابتدا او را به میدان بفرستم یا روی نیمکت باشد.

 

انتهای پیام/

سرمربی کرمونزه اخراج شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا