۴ مسابقه غیرقابل‌ پیش‌بینی در سالن جدید؛ ۸کشتی‌گیر خارجی و ۱۰ ملی‌پوش منهای یک نفر؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز جمعه هفته جاری پرونده لیگ کشتی آزاد سال ۱۴۰۱ با برگزاری دو دیدار نیمه‌نهایی و سپس رده‌بندی و فینال بسته خواهد شد.

چهار تیم بانک شهر، ستارگان ساری، پتروپالایش بلیش تاکستان و انبوه‌سازان هوتن تیم‌های راه‌یافته به این مرحله هستند که همه آنها از سهمیه کشتی‌گیر خارجی و ملی‌پوش استفاده می‌کنند.

 

تیم بانک شهر که رحمان عموزاد، حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان را به عنوان ملی‌پوش در اختیار خواهد داشت، با زائور اوگویف و عباس گادژی ماگمدوف قرارداد بسته که در دو وزن ۵۷ و ۶۱ کیلوگرم این تیم را همراهی خواهند کرد. بانک شهر که قصد استفاده از هر سه ملی‌پوشش را در این مرحله دارد، اما باید دید می‌تواند از هر سه نفر آنها استفاده کند و یا اینکه در حساس‌ترین مرحله از لیگ، تنها خواهد توانست از دو ملی‌پوش خود بهره ببرد.

تیم ستارگان ساری که در مقایسه با سه تیم دیگر، از سهمیه ملی‌پوش کمتری بهره می‌برد و تنها رضا اطری را در اختیار دارد، با ژاگیر شاخیف و والیف مهیای حضور در مرحله پایانی لیگ برتر می‌شود. دو کشتی‌گیر روس در اوزان ۶۵ و ۸۶ کیلوگرم برای این تیم کشتی می‌‌گیرند.

تیم پتروپالایش بلیش تاکستان که علیرضا سرلک، یونس امامی و امیرحسین زارع را به عنوان ملی‌پوش در اختیار دارد و همچنین با رسول گازیماگومدوف و زائوربک سیداکوف قرارداد بسته که برای این تیم در دو وزن ۷۰ و ۷۴ کیلوگرم کشتی خواهند گرفت.

تیم انبوه‌سازان هوتن قائمشهر هم در کنار بهرمندی از امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم‌پور، رازامبک جمالوف و همچنین عبدالمجید کودیف را در دو وزن ۷۴ و ۶۵ کیلوگرم در اختیار دارد.

هندبال جوانان آسیا/ تیم ایران در رده ششم ایستاد
هم اکنون بخوانید

بنابراین جدای از حضور همه ستاره‌های کشتی آزاد در لیگ برتر که پیش از آغاز چرخه سال ۲۰۲۲، آنها را در مصافی رودررو و جذاب مقابل هم قرار می‌دهد، ۸ کشتی‌گیر روس نیز در این مرحله حضور دارند که این بر جذابیت‌های این مرحله از لیگ اضافه خواهد کرد.

برای روس‌هایی که امسال به دلیل محرومیت در هیچ‌یک از رقابت‌های جهانی و بین‌المللی حضور نداشتند هم لیگ ایران مسابقه خوب و جذابی است که عطش مسابقه را بعد از ماه‌ها دوری از تشک خالی کند.

در مرحله نیمه‌نهایی، مسابقه تیم‌های بانک شهر – هوتن قائمشهر و همچنین ستارگان ساری – پتروپالایش بلیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا