شوخی جالب اینزاگی با بازیکنان اینتر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی روز گذشته (جمعه) در یک گفت‌و‌گوی خودمانی با یکی از شبکه تلویزیونی اینترنتی درباره چند بازیکن تیمش اظهارات جالبی انجام داد.

اینزاگی ۴۶ ساله در این مصاحبه ابتدا به سؤالی درباره بازی فوتبال فانتزی (یک بازی مبتنی بر اینترنت درباره فوتبال) صحبت کرد و گفت: من هرگز این بازی را انجام نمی‌دهم و انجام هم نداده‌ام اما پسرم تومازو هر هفته چند روز قبل از بازی‌ها از من درباره ترکیب اصلی اطلاعات می‌گیرد اما در آن فاصله زمانی تا بازی‌ها خود ما مربیان هم سردرگم هستیم.

اینزاگی در ادامه به این سؤال که کدامیک از بازیکنان در رختکن اینتر جالب‌ترین شخصیت را دارند، اظهار داشت: همه بازیکنانم خوب هستند اما در میان آنها مارسلو بروزوویچ و نیکولو بارلا نسبت به بقیه سرزنده‌تر و پرشورتر هستند. سمیر هندانوویچ هم شخصیت خوبی دارد اما او اخلاق و سبک زندگی خاص خودش را دارد. او کاپیتان تیم ماست. می‌توانم بگویم که استفان دفرای هم خیلی شبیه اوست.

سرمربی اینتری‌ها در پایان به این سؤال پاسخ داد که از میان سه بازیکن خود شامل بروزوویچ، بارلا و روملو لوکاکو کدامیک را به صرف شام دعوت خواهد کرد، گفت: بروزوویچ را می‌برم، چون لوکاکو نباید اضافه وزن پیدا کند و آماده بماند. بارلا هم خرج زیادی روی دستم می‌گذارد!

اینزاگی اخیراً اردوی پیش فصل اینتر را آغاز کرده تا نایب قهرمان فصل گذشته  سری A را برای فصل جدید آماده کند.

انتهای پیام/

مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال: شهر خودرو به مسابقات لطمه می‌زند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا