لیگ برتر فوتبال| تساوی بی‌حاصل استقلال در مسجدسلیمان/ آبی‌ها فرصت صدرنشینی را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که با این تساوی هفت امتیازی شدند، فرصت صدرنشینی را از دست دادند تا همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی بمانند. شاگردان رضا مهاجری نیز با پنج امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند.

ترکیب نفت: سعید جلالی‌راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی (۲+۹۰ – سیدمحمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی (۷۲ – علی کیانی‌فر)، میلاد باقری، اسماعیل بابایی (۲+۹۰ – پیمان میری) و امیرحسین کریمی (۷۵ – میثم نقی‌زاده).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (۵۸ – مهدی قایدی)، سعید مهری، روزبه چشمی (۷۱ – امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور (۵۸ – آرش رضاوند)، محمد محبی (۸۲ – سجاد شهباززاده)، کوین یامگا و پیمان بابایی (۸۲ – آرمان رمضانی).

داور: پیام حیدری

نیمه اول
دقیقه ۹:
صالح حردانی با خطا روی حسین شنانی اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه ۲۱: شنانی بار دیگر نفوذ کرد و پس از عبور از یک بازیکن استقلال در موقعیتی مناسب اقدام به زدن ضربه کرد که توپش از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ضربه رضا دهقانی را حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۸: پاس قطری حردانی به ابوالفضل جلالی و پاس زمینی این بازیکن به یامگا رسید و او می‌توانست دروازه نفت را باز کند، ولی ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

رشیدی: اینجا ایران است و اشتباه داوری زیاد، مدیران استقلال با ساپینتو صحبت کنند!
هم اکنون بخوانید

دقیقه ۳+۴۵: امیرحسین کریمی از نفت به دلیل اعتراض به داور کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۹: ضربه ایستگاهی سعید مهری به شکلی خطرناک از بالای دروازه نفتی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: دهقانی از جناح راست استقلال اقدام به ضربه زدن کرد که حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۱: روزبه چشمی با خطا روی بازیکن نفت از پیام حیدری کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۲: مهدی قایدی در اولین حرکت جدی خود دفاع نفت را به‌هم ریخت و اقدام به شوتزنی کرد که مدافعان توپ را دور کردند. در ادامه ضربه محمد محبی را دروازه‌بان نفت گرفت.

دقیقه ۶۹: با توپ‌ربایی چشمی و توپی که به محبی رسید، این بازیکن می‌توانست موقعیت‌سازی کند، اما تصمیم به شوت زدن گرفت که دروازه‌بان نفت ضربه مهاجم آبی‌ها را مهار کرد.

دقیقه ۳+۹۰: سعید مهری با خطا روی خرم‌الحسینی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۴+۹۰: ارسال توپ به محوطه جریمه نفت با ضربه سر سجاد شهباززاده همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸+۹۰: سروش صالحی‌پور مدیر تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض نسبت به قضاوت پیام حیدری، با کارت قرمز داور روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا