پیروانی: اگر به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم چه اتفاقی در فوتبال ما رخ می‌دهد؟/ شأن سرمربی تیم ملی خدشه‌دار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیتش پس از ترخیض از بیمارستان، اظهار داشت: چند روزی بود که پادرد داشتم و پزشک گفت باید بستری شوم. پس از دو روز بستری شدن در CCU مشخص شد مشکلی خاصی نیست و اکنون در سلامت کامل هستم. سلامتی بزرگ‌ترین نعمت است و من برای همه مردم آرزوی سلامتی دارم. کمی لختگی خون در عضلاتم بود و خدا را شکر در رگ‌هایم مشکلی ایجاد نشده بود.

وی درباره شرایط تیم پرسپولیس یادآور شد: تمرینات خوب است و امیدوارم تیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد. یک بازی خوب با تیم نساجی داریم و برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم تا به شرایط آرمانی نزدیک شویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی و حواشی پیش آمده برای آن خاطرنشان کرد: اتفاق اصلاً خوب نبود که برای سرمربی تیم ملی ایجاد شود. آقای اسکوچیچ زحمت کشید، تیم را به جام جهانی برد و خیلی‌های دیگر هم بودند و زحمت کشیدند، اما صحبت‌هایی که مطرح شد، اتفاقاتی را به وجود آورد که شأن سرمربی تیم ملی خدشه‌‌دار شد. البته الان تصمیم خوبی گرفتند و ابقای آقای اسکوچیچ خوب بود. با هر مربی و اتفاقی ما باید توقعات را پایین بیاوریم. ما به جام جهانی می‌رویم و من خودم تجربه حضور در جام جهانی را داشتم و رقبا از ما قوی‌تر هستند. الان توقع بالاست که ما باید فلان تیم را ببریم. رفتن به جام جهانی یک افتخار است و اگر مرحله بعدی هم برویم، چه اتفاقی در فوتبال ما رخ می‌دهد؟

دستیار اسکوچیچ: از ابتدا فضای بی‌اعتمادی نسبت به او وجود داشت/ می‌خواهند یک ایرانی را سرمربی تیم ملی کنند
هم اکنون بخوانید

پیروانی افزود: هنوز امکانات اولیه را نداریم و یکی موضوع داوران است. دغدغه خود من مسئله داوران است که هر اشتباهی صورت گرفت، گفته شد چرا VAR نیست. الان این مسئله تأثیرگذاری در فوتبال ماست. ما باید امکانات اولیه را درست کنیم و لیگ قوی و پویا داشته باشیم تا به هدف‌مان برسیم. رفتن به جام جهانی افتخار مهم و خوبی بوده است. برخورد با سرمربی تیم ملی خوب نبود و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم که تیم ملی موفق شود. الان هم تصمیم این شده است که آقای اسکوچیچ بماند و همه باید دعا کرده و حمایت کنیم تا تیم ملی نتایج خوبی بگیرد. نتایج خوب فقط بردن و رفتن به مرحله بعدی نیست و انجام بازی خوب و منطقی و خوشحال شدن دل مردم است.

وی در خصوص اختلافات پیش‌آمده و اینکه آیا می‌توان این شرایط را مدیریت کرد، اظهار داشت: با اتفاقات خوب می‌توان همه را دور هم جمع کرد و هر کسی وظایفش را بداند. اتفاق خاصی رخ نداد و زمان ما هم بود، اما نه به این شدت. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود و همه در قالب یک تیم تلاش کنند تا به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 3 =

دکمه بازگشت به بالا