حسین‌خانی: موقعیت‌های ما و گل‌گهر اختلاف چندانی نداشت/ داور با حریف مهربان‌تر بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری بعد از تساوی ۲ -۲ تیمش مقابل گل‌گهر گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. شاهد بازی جاندار و با برنامه‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. موافق نیستم که موقعیت زیادی به حریف دادیم و اگر موقعیت‌های بازی را خوب محاسبه کنیم اختلاف چندانی نداشت.

وی گفت: تیم جوانی را راهی مسابقات کردیم و در اولین نشست خبری خود گفتم که باید تاوان جوانی خود را بدهیم، اما به بچه‌ها ایمان کامل دارم و بازیکنان با استعداد و پرتلاشی داریم. مطمئنا در ادامه راه تیم قوی‌تر از مس کرمان خواهید دید. غیر از اسم بزرگ مس کرمان از هیچ لحاظ قابل قیاس با گل گهر نیستم.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: در بحث زیر ساخت، سخت افزاری، قیمت بازیکنان و کادرفنی که در راس کادر گل گهر امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران قرار دارد،  به هیچ وجه قابل قیاس با این تیم نیستیم، اما در هر صورت از بچه‌ها راضی هستم. بازیکنان ما تلاش خود را کردند و اگر یک مقدار باهوش‌تر بودیم، می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. در نهایت به تیم گل گهر و بچه‌های خودمان به خاطر بازی جاندار تبریک می‌گویم.

حسین خانی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد دقت خوبی به بازی نداشته، چرا تیم گل‌گهر حداقل ۶ فرصت مسلم گلزنی داشت، گفت: اگر قرار است هر توپی ارسال و از هجده قدم ما رد شود را موقعیت حساب کنیم که دیگر فوتبال نیست. این دقیقاً مانند این است که در بازی بسکتبال پرتاب کنید و توپ داخل حلقه نشود و شما بگویید گل شد. اصلا موقعیتی نبود و بازی قابل پیش‌بینی داشتیم و می‌دانستیم تیم گل‌گهر روی به ارسال از کنار‌ها خواهد آورد و متاسفانه تمرکز روی این موضوع نداشتیم و دو گل روی این مسئله خوردیم.

افزایش بودجه برگزاری المپیک پاریس به 4.38 میلیارد یورو
هم اکنون بخوانید

وی در خصوص فرصت سوزی شروین بزرگ که در برگشت منجر به گل تیم گل‌گهر سیرجان شد، گفت: در فاز حمله خیلی خیلی با تمرکز خوب بازی کردیم و نقاط ضعف تیم حریف را می‌دانستیم و سعی کردیم از فضای به وجود آمده خوب استفاده کنیم. فکر می‌کنم خستگی بچه‌ها و فاصله کم از بازی گذشته تا این بازی باعث شد شادابی را در بعضی بچه‌ها نداشته باشیم و از موقعیت‌ها استفاده نکنیم. شاید اگر آن توپ را تبدیل به گل کرده بودیم در این سمت آسیب نمی‌دیدیم.

سرمربی مس کرمان در خصوص قضاوت داور مسابقه گفت: داوری خوب بود، اما فکر می‌کنم با تیم گل‌گهر مهربان‌تر از بازیکنان ما بود.

حسین خانی درباره جذب بازیکن خارجی گفت: یک بار در این باره توضیح دادم. پروسه جذب بازیکن خارجی شرایط خاص خود را دارد، اما مطمئن باشید جذب خواهد شد. باشگاه در حال کمک و پیگیری است تا بیشتر بتواند به بچه‌ها آرامش بدهد و مطمئن هستم در چند روز آینده جذب بازیکن خارجی اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به ترکیب این تیم نسبت به رقبا ریسک بزرگی انجام نداده است، گفت: آدم وقتی می‌خواهد کار بزرگ بکند، ریسک آن را به جان می‌خرد. همانطور که تیم‌های دیگر هماهنگ‌تر می‌شوند، ما نیز هماهنگ‌تر خواهیم شد و هیچ هراسی از تیم‌های دیگر نداریم. مطمئن باشید حریف ساده‌ای برای هیچ کدام از تیم‌های دیگر نخواهیم بود.

سرمربی مس در مورد تعداد کم بازیکنان کرمانی این تیم گفت: شاید این سوال باعث حاشیه برای تیم شود. برای ما مهم نیست این بازیکنان متولد کجا هستند. تمام بازیکنان را بر اساس استعداد و توانایی جذب کردیم و اصلاً برای من مهم نیست این‌ها متولد کرمان هستند یا شهر دیگر؛ فوتبال حرفه‌ای چنین مسائلی را نمی‌پذیرد. بر اساس توان به بچه‌ها اطمینان کردیم و مطمئن هستیم جواب اعتماد ما را خواهند داد.

فینال جام جهانی قطر| اعلام ترکیب 11 نفره آرژانتین و فرانسه
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا