دانش ایرانی/ تبدیل داده‌‎های مجازی به ثروت حقیقی توسط جوانان ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ خدماتی که در بسترهای آنلاین، نرم‌افزارها و سامانه‌های مبتنی بر کلان داده و با استفاده از فناوری‌های نوظهور ارائه می شود تا فعالان اقتصادی بتوانند با استفاده از این ظرفیت‌ها رونق گیرند. یکی از شرکت‌هایی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این حوزه ورود کرده، شرکت دانش‌بنیان مدیریت فردای اندیشه آرنا است.

این مجموعه در دو بخش مختلف ارائه خدمت می‌کند. یکی از خدمات این شرکت که با استفاده از  ابزارهای فناورانه ارائه می شود به کسب و کارها کمک می کند تا رفتار مشتری را تحلیل کنند. از سوی دیگر، به شرکت‌هایی که داده‌های عظیم در اختیار دارند، کمک می کند تا داده خود را مدیریت و در راستای منافعشان به کار گیرند.

یکی از محصولات این شرکت دانش‌بنیان، سامانه‌های ارزیابی مشتریان است. این سامانه‌ها، در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، مسئولیت ارزیابی، سنجش و هر گونه تحلیل مبتنی بر مشتری را در بازار، برعهده دارد. در شرکت‌های که تعداد زیادی مشتری دارند، کنترل عملکرد مشتری و ارزیابی رفتار او با تکیه بر روش‌های سنتی سخت است. برای نمونه، بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ پخش، از طریق این سامانه رفتار مشتریان خود را تحلیل می‌کنند.

کشف تقلب و تشکیل صف در مورد یک کالا و خدمت خاص، مدیریت فاکتورها و حواله‌ها، افزایش فروش از طریق روانشناسی مشتری و رصد لحظه‌ای تحولات بازار از دیگر امکانات این سامانه  است.

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از طریق ایجاد و حمایت یک نوع تخصصی از شرکت‌های دانش‌بنیان که به صورت ویژه در حوزه تجاری‌سازی محصولات کار می‌کنند، تلاش کرد تا خدمات لجستیک را برای آنها در بخش فروش و تجاری‌سازی فراهم کند.

مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =

دکمه بازگشت به بالا