سراجی: اختلاف سلیقه نقطه قوت هیئت رئیسه بود/ مجمع باید تصمیم بزرگی بگیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرداد سراجی در خصوص این موضوع که حضور عزیزی‌ خادم در مجمع قانونی خواهد بود، گفت: به نظر می‌رسد حضور عزیزی‌ خادم در مجمع محمل قانونی ندارد و همانطور که از حضور آقای بن‌همام در سال ۲۰۱۲ در مجمع جلوگیری شد امروز هم این امکان وجود ندارد که عزیزی‌ خادم در مجمع حضور داشته باشد، چون با توجه به حکم کمیته اخلاق و تایید کمیته استیناف او از حضور در همه مجامع فوتبالی محروم است.

وی در خصوص عزل ۴ عضو هیئت رئیسه عنوان کرد: امروز مجمع برای عزل ۴ عضو هیئت رئیسه تصمیم می‌گیرد و امیدوارم تصمیمی خردورزانه باشد و چیزی که مجمع فدراسیون باید تصمیم بگیرد این است که استراتژی انتخاب کند. آیا می‌خواهد استراتژی انسجام و هماهنگی را انتخاب کند یا استراتژی تقابل و انتقام؟ این نکته‌ای است که اعضای مجمع باید به آن بپردازند و تصمیم بزرگی است که باید بگیرند. امیدوارم تصمیمی عاقلانه گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر ۴ عضو هیئت رئیسه فدراسیون در آستانه عزل هستند و اگر نصف این نفرات عزل شوند شرایط فدراسیون در آستانه جام جهانی چه خواهد شد؟ تصریح کرد: نصف اعضای هیئت رئیسه نیستند، جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با دوسوم تشکیل می‌شود، یعنی از ۱۱ نفر جلسات با ۸ نفر تشکیل می‌شود و حتی اگر امروز یک نفر از اعضای هیئت رئیسه معزول شود جلسات هیئت رئیسه از حدنصاب می‌افتد و عملا هیئت رئیسه نمی‌تواند تشکیل جلسه بدهد، من دوست ندارم این جمله را به کار ببرم ولی نگرانی‌ به طور جدی وجود دارد.

مرحوم سرحدی‌زاده نه اهل تعصب بود نه اهل تخطئه/ شأن این ملت بزرگ شرایط کنونی نیست
هم اکنون بخوانید

سراجی در خصوص اختلافش با ماجدی و هیئت رئیسه حل شد، خاطرنشان کرد: اختلاف به آن معنی که قابل حل نباشد نبود، ما در آخرین جلسه هیئت رئیسه مصوبات خوبی داشتیم، اینکه برخی اختلاف نظرها وجود دارد و بحث‌ها مطرح می‌شود طبیعی است و نشان از بالندگی و زنده بودن جلسات دارد. این موضوع  نقطه قوت هیئت رئیسه است و هیچ مشکلی به معنای اینکه به بن‌بست و چالش برسیم وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =

دکمه بازگشت به بالا