پوچتینو: هر چه زودتر قهرمان لیگ شویم بهتر است/ نمی‌دانم چرا داور بازیکن ما را اخراج کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از برد ۳ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برابر آنژه در هفته سی‌و‌سوم لوشامپیونه بر اینکه تیمش باید هرچه زودتر قهرمانی‌اش را مسجل کند، تأکید کرد.

پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه‌ای که کسب کرد، حاشیه امنیت ۱۵ امتیازی‌ خود در صدر جدول لوشامپیونه را در فاصله ۵ هفته به پایان فصل حفظ کرد. در حقیقت همین حالا هم می‌توان دهمین قهرمانی PSG را قطعی دانست چون به فرض باختن پاریسی‌ها در تمام بازی‌های باقیمانده‌‌شان و پیروزی مارسی در ۵ هفته آتی، باز هم جبران ۲۳ گل اختلاف در تفاضل گل دو تیم امری بسیار بعید است. با این حال ثبت تنها یک امتیاز دیگر در کارنامه پاری‌سن‌ژرمن به این حرف و حدیث‌ها هم پایان خواهد داد. دیگر نکته مهم بازی شب گذشته تیم پایتخت فرانسه، باز شدن پای سرخیو راموس به گل برای اولین بار از زمان پیوستنش به این تیم بود.

مائوریسیو پوچتینو در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: قهرمانی لیگ، هرچه زودتر مسجل شود بهتر است. این هفته نشد که قهرمانی‌مان را قطعی کنیم اما در عوض یک بازی خوب ارائه کردیم و سه امتیازش را گرفتیم که این مهمترین مسئله بود. بردن آنژه هرگز کار آسانی نیست اما من فکر می‌کنم که تیم ما به یک عملکرد خوب توانست این کار را انجام دهد. در کل من از بازیکنانم و بابت سه امتیازی که از این مسابقه گرفتیم بسیار راضی‌ام. امیدوارم که شنبه شب هم این کار را در پارک‌دو‌پرنس انجام دهیم.

پیروزی پاری‌سن‌ژرمن تا حدود تحت الشعاع اخراج جنجالی بازیکن تعویضی جوان این تیم ادوارد میشوت پس از بازبینی صحنه خطای او توسط VAR قرار گرفت. در تصاویر تلویزیون اینطور به نظر می‌رسید که این بازیکن ۱۹ ساله در نتیجه خطایی که انزو ابوسه، بازیکن آنژه روی او مرتکب شد برخوردی با رومین توماس دیگر بازیکن تیم حریف داشت اما تیم داور تشخیص داد که بازیکن PSG به عمد بازیکن حریف را زده است.

جام جهانی قطر| اسکالونی: سبک بازی ما مقابل کرواسی تغییر نمی‌کند/ مسی مرا شگفت‌زده نمی‌کند
هم اکنون بخوانید

پوچتینو در این باره هم گفت: ادوارد آن کار را عمدی نکرد. من اصلاً درک نمی‌کنم که چرا او کارت قرمز گرفت حتی اگر حرکت او خطرناک بوده باشد. آن برخورد اصلاً تقصیر او نبود. من از این تصمیم داور بسیار ناراحت شدم و امیدوارم که کمیته داوری با بازبینی صحنه کارت قرمز او را لغو کند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =

دکمه بازگشت به بالا