فخرالدینی: امسال یقه تیم‌های بزرگ را گرفتیم/ نباید تصور کنیم سپاهان بی انگیزه است

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی تیمش و تقابل با سپاهان در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات را طبق برنامه انجام می‌دهیم تا آماده بازی با سپاهان شویم. امیدوارم لیگ امسال را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تصور نمی‌کند سپاهان با توجه به شانس کمی که برای کسب عنوان نایب قهرمانی دارد در این بازی بی انگیزه باشد؟» تاکید کرد: سپاهان تیم خوبی است که بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد. آنها در بازی قبلی با نتیجه سنگین برابر فولاد شکست خوردند و هرگز دوست ندارند که در بازی آخر هم در زمین خودشان نتیجه نگیرند. نباید تصور کنیم سپاهان بی انگیزه است و باید برابر این تیم با انگیزه بالا بازی کنیم تا نتیجه بگیریم.

فخرالدینی با تمجید از عملکرد تیمش در این فصل خاطرنشان کرد: این دومین سالی بود که آلومینیوم در لیگ برتر حضور داشت و هدف باشگاه هم رتبه تک رقمی بود، حتی برای کسب رتبه تک رقمی برای ما پاداش هم تعیین کرده بودند که بعدها این موضوع منتفی شد. ما در مجموع نتایچ خوبی کسب کردیم و امسال یقه تیم‌های بزرگ را هم گرفتیم. خدا را شکر خودم هم شرایط خوبی داشتم و از عملکردم راضی هستم.

مدافع آلومینیوم در مورد اینکه می‌گویند چند تیم دنبال جذب او هستند، گفت: تمام تمرکزم روی بازی با سپاهان است و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم.

 

انتهای پیام/

روابط ایران و عراق ممتاز است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا