آغاز شراکت دیجیتال بین ژاپن و اتحادیه اروپا

رئیس کمیسیون اروپا از آغاز شراکت دیجیتال بین اتحادیه اروپا و ژاپن خبر داد.


به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «اورسولا فون در لاین»، رئیس کمیسیون اروپا از راه‌اندازی اولین مشارکت دیجیتال بین اتحادیه اروپا و ژاپن خبر داد.


فون در لاین در کنفرانس مطبوعاتی در پایان نشست ژاپن و اتحادیه اروپا گفت: «در این اجلاس، راه‌هایی را برای گسترش همکاری‌ها و همچنین مسیرهای که ممکن است فرصت‌های جدیدی برای اقتصاد و مردم ما ایجاد کند و در عین حال به ما در مقابله با چالش‌های پیش روی مناطقمان کمک کند، بررسی کردیم».


وی با اشاره به اینکه دو طرف یک سری اقدامات بسیار مهم در این راستا انجام داده‌اند، توضیح داد: «ابتدا باید بگویم که ما امروز مشارکت اتحادیه اروپا و ژاپن را در زمینه دیجیتال راه‌اندازی می‌کنیم. این اولین مشارکت از این نوع است که با شرکای خود داریم».


رئیس کمیسیون اروپا در ادامه تاکید کرد که این توافق سنگ بنای اقدام مشترک در حوزه فناوری‌های دیجیتالی را تشکیل می‌دهد، زیرا نقش اصلی در این زمینه برای توان رقابتی و امنیت بسیار مهم است‌.


وی ادامه داد: «در وهله بعد، بر اساس توافقنامه شراکت استراتژیک با ژاپن قصد داریم زنجیره تامین را گسترش و تقویت کنیم. در این رابطه، لازم است اطمینان حاصل شود که ما به منابع قابل اعتماد برای عرضه دسترسی داریم».


انتهای پیام/

لبنان به بازگشت به مذاکرات غیر مستقیم با اسرائیل پایبند است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا