واکنش رسانه‌های ایتالیایی به ناکامی آتزوری در صعود به جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمتر از یک سال از زمان قهرمانی تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰، آتزوری تلخ‌ترین ناکامی‌اش را تجربه کرد و برای دومین بار متوالی از صعود به جام جهانی باز ماند. این اتفاق با ثبت شکست یک بر صفر خانگی مقابل مقدونیه شمالی رخ داد آن هم در حالی که ایتالیایی‌ها بیش از ۳۰ موقعیت داشتند و در نهایت دروازه‌شان در دقیقه ۹۲ باز شد.

در پی این شکست رسانه‌های ایتالیایی به این اتفاق واکنش نشان دادند. نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشت:«اتفاقی باورنکردنی در پالرمو. قهرمانان ومبلی (قهرمان یورو ۲۰۲۰) از جام جهانی بازماندند و در خانه می‌مانند. این دومین بار متوالی برای تیم ملی است.» اظهارات روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی‌ها که پس از بازی که مسئولیت شکست را برعهده گرفت یکی دیگر از عناوین روی جلد گاتزتا است که نقل قول رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، گابریله گراوینا برای مقصر جلوه دادن تیم‌های باشگاهی در ناکامی تیم ملی این کشور را منعکس کرده و نوشته:« تیم ملی برای باشگاه‌های ما یک مزاحم است.»

تیم ملی فوتبال ایتالیا , سری A , جام جهانی 2022 قطر ,

تیتر اول نشریه کوریره دلواسپورت چاپ رم «درون جهنم» است که درباره ناکامی آتزوری می‌نویسد:«مقدونیه در پالرمو برد. ایتالیا باز هم به جام جهانی نرسید. «حذف شوک‌آور»، «ناراحتی شدید مانچینی» و «گراوینا: مانچینی باید سرمربی تیم بماند» دیگر تیتر‌های روی جلد کوریره دلواسپورت هستند.

توتواسپورت تورین، هم نوشته است:« نه! ایتالیا برای دومین بار متوالی از جام جهانی باز ماند. مقدونیه شمالی در پالرمو قهرمان اروپا را حذف کرد.» نشریه تورینی با وجود این ناکامی تیتر دیگری هم با این مضمون روی جلد برده است:«مربی عزیز، نرو!»

تعیین وضعیت دیاباته بعد از رسیدن جواب بررسی‌های پاراکلینیکی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا