ابراهیمی: بعد از لژیونرهای فعلی، کفگیر فوتبال ما به ته دیگ می‌خورد/ برای شکست پرسپولیس در اراک و آبادان نیز دست به دست هم دادند؟

ناصر ابراهیمی درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اگر تیم دوم خود را به زمین می‌فرستادیم تا بازیکنان نیمکت‌نشین هم تجربه کسب کنند، خیلی بهتر بود. یا باید برای صدرنشینی و تاکتیک هجومی به زمین می‌رفتیم یا به بازیکنان کم‌تجربه‌تر میدان می‌دادیم. اشتباهات محضی در جابجایی بازیکنان داشتیم و بازیکنانی در پُست‌هایی چون مدافع راست به میدان رفتند که سابقه بازی در آن پُست‌ها را نداشتند.

بعد از لژیونرهای نسل فعلی، کفگیر فوتبال ما به ته دیگ می‌خورد!
وی دیدار ایران و کره جنوبی را دربی آسیا خواند و اظهار داشت: در این مسابقه هیچ برنامه‌ای نداشتیم. سردار آزمون را جلوی زمین گذاشتیم و هیچ پاس یا سانتری برای او ارسال نشد. در فرصت باقیمانده تا جام جهانی، کادر فنی تیم ملی باید بازیکنان داخلی را به صورت کامل بررسی کند. اگر با تیم دوم به سئول می‌رفتیم، شکست را می‌پذیرفتیم و نسل جدید هم تجربه کسب می‌کردند. بعد از لژیونرهای نسل فعلی، کفگیر فوتبال ما به ته دیگ می‌خورد! متأسفانه استعدادیابی در اختیار دلالان است و ستاره‌ای از دل تیم‌ها بیرون نمی‌آید.

 

نمی‌گویم اسکوچیچ برود اما جام جهانی مربی قوی‌تری می‌خواهد
مربی پیشین تیم ملی فوتبال راجع به زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی دراگان اسکوچیچ از این تیم تصریح کرد: من نمی‌گویم اسکوچیچ را برکنار کنیم، اما جام جهانی مربی قوی‌تری می‌خواهد. ما تاکنون به مرحله حذفی جام جهانی صعود نکردیم و به خودمان افتخار می‌کنیم که تیم اول آسیا هستیم، اما ۴۰ سال است قهرمان آسیا نشده‌ایم.

اسکوچیچ ایرانی است و شاید به او بگویند بودجه نداریم
ابراهیمی با اشاره به ملی‌پوشان همیشه نیمکت‌نشین ایران بیان کرد: چند بازیکن هستند که در شش ماه اخیر روی نیمکت تیم ملی می‌نشینند، اما بازی نمی‌کنند. پس از جام جهانی، بسیاری از بازیکنان ما از تیم ملی کنار می‌روند و حواس‌مان باید به آینده باشد. خوب است که مقابل لبنان برای صدرنشینی به زمین برویم، اما در ماه‌های باقیمانده باید سایر نفرات تیم ملی را آزمایش کنیم تا شرایط آنها هم مشخص شود. اسکوچیچ مربی خارجی محسوب می‌شود، اما ایرانی است و شاید فدراسیون به او بگوید بابت اردو و بازی دوستانه بودجه نداریم!

یک ژاپنی بالاتر از روح‌الله رستمی، بهترین ورزشکار مرد آسیا شد
هم اکنون بخوانید

دراگان اسکوچیچ , تیم ملی فوتبال ایران , تیم فوتبال پرسپولیس , یحیی گل‌محمدی ,

پرسپولیس نباید در آبادان و اراک می‌باخت
وی در مورد دوئل استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیست‌ویکم خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌گویند الان نوبت استقلال است که قهرمان شود، اما پرسپولیس نباید در آبادان و اراک شکست می‌خورد. شش امتیاز دیدار با صنعت نفت و آلومینیوم خیلی راحت از دست رفت. به نظرم پرسپولیس کادر فنی بسیار خوبی دارد و امیدوارم به قهرمانی برسد.

ورود گل‌محمدی به زمین در دربی اشتباه بود
مربی پیشین پرسپولیس درباره خداحافظی‌های متعدد یحیی گل‌محمدی از این تیم عنوان کرد: هر کسی ممکن است در زمان عصبانیت تصمیماتی بگیرد. شاید گل‌محمدی در دربی حق داشت، اما وارد زمین شدن او اشتباه بود. اشتباه داوری یک مسئله جداست. داور در دربی تصمیم گرفت بازی را دنبال کند و بعد اجازه تعویض را بدهد. ما هم در دربی ۵۰ تا آخرین دقیقه عقب بودیم که علی کریمی گل تساوی را زد و ما جشن گرفتیم.

 

برای شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و صنعت نفت هم دست به دست هم دادند؟
ابراهیمی با اشاره ضمنی به اینکه گفته می‌شود دست به دست هم داده‌اند تا پرسپولیس قهرمان نشود، به تسنیم گفت: آیا دست به دست هم دادند که پرسپولیس به آلومینیوم یا صنعت نفت ببازد؟ من در ۱۳ دربی حضور داشتم. روزی بود که پرسپولیس شش گل زد و دربی‌هایی بود که استقلال در چهار بازی متوالی پیروز شد.

مدیران باشگاه‌ها باید چهار سال فعالیت کنند
وی واگذاری سرخابی‌های پایتخت را نمایشی خواند و اظهار داشت: علی پروین بارها گفت اگر باشگاه را به ما واگذار کنید، یک ریال کمک هم نمی‌خواهیم. با این حال با خواسته او موافقت نکردند. باشگاه پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ سه مدیرعامل داشته است! همانطور که رئیس جمهور چهار سال فعالیت می‌کند، مدیران باشگاه‌ها باید به همین اندازه فعالیت کنند. قهرمانی پرسپولیس تنها موضوع مهم باشگاه نیست و مدیریت پرسپولیس باید به تیم‌های پایه رسیدگی کند.

جام جهانی قطر| سیسه: انگلیس یک سر و گردن از سنگال بالاتر بود
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا