بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست


بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست و امروز در سراسر جهان اسلام، شاهد تلاش و حماسه‌آفرینی بسیجیان جهان اسلام هستیم.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سیدمحمد حسینی صبح روز سه شنبه در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که با عنوان «یمن؛ محور تحول و خودباوری جهان اسلام» در سالن اجلاس سران برگزار شده بود با تبریک فرا رسیدن  هفته بسیج گفت: بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست و امروز در سراسر جهان اسلام شاهد تلاش و حماسه‌آفرینی بسیجیان جهان اسلام هستیم؛ از جمله در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و دیگر نقاط مختلف جهان اسلام.

وی با بیان اینکه این شجره طیبه روزبه‌روز بارورتر می‌شود، ادامه داد: ثمرات این شجره طیبه همیشگی است و محدود به یک مقطع زمانی خاصی نیست، این شجره طیبه در زمان جنگ در برابر دشمن متجاوز ایستاد و از کشور دفاع کرد و امروز نیز در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی می کند.

حسینی با بیان اینکه حشدالشعبی در عراق، انصارالله در یمن، حزب الله در لبنان بسیجی هستند، ادامه داد: یمن و مردم یمن نقش مهمی در تاریخ جهان اسلام داشته اند و ما شاهد شجاعت و جوانمردی مردم یمن در برهه های مختلف تاریخی بوده‌ایم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به تجاوز ائتلاف سعودی به یمن از چند سال گذشته گفت: آنها فکر می‌کردند که ظرف یک ماه می‌توانند مردم یمن را شکست دهند، ولی اکنون می‌بینیم که سالهاست مردم یمن با مظلومیت و در عین حال سربلندی در برابر متجاوزان و این ائتلاف ایستاده‌اند و امروز دنیا باید به توانمندی مردم یمن اذعان کند.  

پرواز همزمان جنگنده‌­های آمریکایی و سعودی بر فراز خلیج‌فارس
هم اکنون بخوانید

حسینی تاکید کرد: مردم یمن از سرزمین خود و آرمان‌های خود دفاع می‌کنند و امیدواریم هر چه زودتر شاهد پیروزی مردم یمن باشیم و با پیروزی انصارالله و با توجه به ذخایر و منابع اقتصادی که در این کشور وجود دارد از این منابع جهت بهبود وضعیت مردم این کشور که اکنون به خاطر محاصره و و تحریم در فقر به سر می‌برند، استفاده شود.

این مقام مسئول در دولت سیزدهم  همچنین گفت: اکنون دوره جنگ اراده هاست و کسانی که دارای اراده پولادین و مقاومت باشد، پیروز خواهند شد.

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا