سردار حسن‌زاده: بسیجی بودن منوط به داشتن ظاهر بسیجی نیست


سردار حسن‌زاده: بسیجی بودن منوط به داشتن ظاهر بسیجی نیست

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اعتماد نو به نقل از برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، از فعالیت‌های بسیج گفت.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار حسن حسن‌زاده در اعتماد نو به نقل از برنامه «سلام تهران» ضمن گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: بسیج نیرویی کاملاً انقلابی دانست و تمام مردم ایران هم بسیجی هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به همکاری و کمک بسیج به کادر درمان در دوران کرونا، افزود: در ابتدای شیوع کرونا گمان می‌شد آمار مبتلایان و مرگ و میرها طی ۲ ماه کاهش یابد، اما با اقدامات به موقع بسیج و اجرای طرح ملی شهید سلیمانی که در قالب آگاه‌سازی، مراقبت، حمایت و نظارت انجام شد، تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی ظرف ۳ هفته به طور چشمگیر کاهش یافت‌.  

سردار حسن‌زاده با اشاره به آمار بالای مرگ‌ومیر و مبتلایان جدید کرونایی‌ها در پیک پنجم، گفت: در این مرحله بسیج به منظور جلوگیری از تردد مردم در بیمارستان‌ها که باعث شیوع بیماری می‌شد، ۲۵۰۰ کپسول و ۲۵۰ دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیماران تهیه کرد. برای تسریع در واکسیناسیون هم ۲۵۰۰ نفر را به عنوان واکسیناتور آموزش دادیم.

وی با بیان اینکه نخستین مراکز واکسیناسیون خودرویی توسط بسیج در ورزشگاه آزادی راه افتاد، اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون خودرویی در هیچ نقطه از دنیا به گستردگی مراکز ایران وجود ندارد، زیرا فعال نگه داشتن آنها نیازمند نیروهای قوی و با اراده است که تنها در بسیج چنین نیروهایی حضور دارند‌. خواهران و برادران بسیجی ساعت ۲ بامداد هم در این مراکز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

صوفی: رقابت های سرسختانه ای پیش روی اصلاح طلبان است
هم اکنون بخوانید

فرمانده سابق سپاه سیدالشهداء تهران با اشاره به معضلات اجتماعی پایتخت همچون بیکاری و محرومیت، گفت: به منظور رفع مشکلات اجتماعی در تهران، بسیج ۶ محله را شناسایی کرده که با کمک کارکنان شهرداری، محرومیت‌زدایی در آن نقاط انجام خواهد شد.

بسیج در یکسال گذشته ۲۹۰۰ جهیزیه به دختران جوان اهدا کرده است‌. 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان اینکه درب‌ پایگاه‌های مقاومت بسیج به روی همه مردم باز است، گفت: تمام مردم با هر ظاهر و پوشش جزء نیروهای بسیج محسوب می‌شوند، زیرا همه فعالیت‌های بسیج با مشارکت دلسوزانه همین مردم انجام می‌شود‌.

گفتنی است اعتماد نو به نقل از برنامه «سلام تهران» اعتماد نو به نقل از برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا