کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم؟

کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم؟

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون رفتار غیرعادی و موردی از کرونای انگلیسی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است.

پرویز یزدان‌پناه در گفت و گو با پایگاه خبری ایسنا افزود: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم استان و پرهیز از شرکت در تجمعات تحت هر عنوانی شاهد کرونای انگلیسی در استان نباشیم.
وی اظهارکرد: هم اکنون ۱۳۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۳۵ نفر از این تعداد کرونای قطعی ۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوت کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسید که با این یک مورد تعداد فوتی های کرونایی در این استان به ۴۳۳ نفر رسید.
یزدان‌پناه تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ هزار و ۱۰۰ نفر بیمار کرونایی معادل ۹۰ درصد مبتلایان به کرونا بهبود پیدا کردند.
وی ادامه داد: امروز ۷۰۴ نمونه در استان داشته‌ایم که ۹۰ درصد از این موارد مثبت بوده و عمده موارد مثبت مربوط به شهرستانهای بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: سه شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران از وضعیت زرد تغییر رنگ دادند و هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی می باشند و شهرستان‌های دنا، باشت، چرام، لنده، بهمئی و مارگون که در وضعیت آبی کرونایی بودند هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
یزدان‌پناه تاکید کرد: به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه می‌کنم که از عادی نگاری کرونایی بپرهیزند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در تجمعات تحت هر عنوانی و دورهمی ها شرکت نکنند، ماسک بزنند و فاصله فیزیکی را رعایت کند.
وی اظهارکرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی برخی شهرهای استان خوزستان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از مسافرت به این استان خودداری کنند و همچنین مردم مناطق سردسیری استان از سفر به شهرستان‌های گرمسیری بپرهیزند.
انتهای پیام

ورود ۳ رام قطار به خطوط ۶ و ۷ متروی تهران تا یک ماه دیگر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا