کشف بیش از ۲۵۰ کیلو حشیش از اتاق خواب

کشف بیش از ۲۵۰ کیلو حشیش از اتاق خواب


به گزارش ایلنا، سردار کیوان ظهیری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، روز گذشته، دو قاچاقچی موادمخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستورکار قرار گرفت. 


وی ادامه داد: با تشدید اقدامات پلیسی و بازجویی صورت گرفته از قاچاقچیان دستگیر شده، سرباند اصلی قاچاق موادمخدر شناسایی و تحت اقدامات مراقبتی و رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی قرار گرفت و سرانجام در جریان اقدامات انجام شده سرباند اصلی قاچاق موادمخدر که قصد داشت با همکاری برادر خود، حجم بالایی از موادمخدر را به منزلی در سعیدآباد باغستان انتقال دهد، در عملیاتی از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.


ظهیری ادامه داد:‌ در بازرسی صورت گرفته از اتاق خواب این قاچاقچی موادمخدر، ۲۷۰ بسته حشیش یک کیلوگرمی و در مجموع ۲۵۹ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف و ضبط شد. قاچاقچی دستگیر شده و همدستش نیز به مقر انتظامی منتقل شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


انتهای پیام/

رونمایی از طرح مهتاب در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا