فیروزی: باید برنامه ریزی دقیقی برای حداکثر استفاده از حداقل منابع داشته باشیم

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به راهکارهای موجود برای حل مشکلات اقتصادی، بیان کرد: برای سامان دادن به هر یک از بازارهای ارز، مسکن، خودرو و کالاهای اساسی دولت و مسئولان اجرایی باید در گام اول اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی دقیقی برای استفاده از امکانات کشور داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه مسکن دولت می تواند با تخصیص زمین ارزان قیمت و تسهیلات مناسب به مردم و بخش خصوصی به ساخت مسکن و تعادل بین عرضه و تقاضا کمک کند و از سوی دیگر هم راستا با این اقدام خانه های خالی نیز باید به عرصه مصرف بازگردند که یکی از ابزارهای آن بحث مالیات است.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: لازمه هر اقدامی داشتن منبع مالی مناسب است، اما اکنون دولت تحت تاثیر تحریم ها در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی برد، اما آنچه که اکنون یک امر ضروری محسوب می شود اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی صحیح برای استفاده از منابع محدود است.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده تاکنون مسئولیت اجرایی نداشته ام و نمی توانم وعده دهم که اگر در سمت اجرایی بودم امروز چه می کردم ولی آنچه که واضح است ما در هر حوزه ای با بهره گیری از نظر کارشناسان می توانیم به سمت مدیریت صحیح منابع محدود پیش رفته و بهترین گزینه را برای بهبود اوضاع انتخاب کنیم.

انتهای پیام

راهکارهای فناورانه حوزه آب به کنیا ارائه شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =

دکمه بازگشت به بالا