امروز آخرین مهلت استفاده از تخفیف ۸۰ درصدی حضور در اینوتکس

به گزارش ایسنا، رویداد بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۰ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود در فضایی حدود ۲۱ هزار متر مربع میزبان علاقمندان شود اما با شیوع ویروس کووید ۱۹، مسئولان این رویداد بزرگ تصمیم گرفتند تا برگزاری آن را به صورت مجازی و در قالب غرفه‌های سه بعدی انجام دهند.

هر چند، تعدادی رویداد جنبی نیز به صورت حضوری برپا می‌شود که با حفظ نکات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی است. شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد از جمله حاضران در این رویداد هستند.

شرکت‌های خلاق نیز می‌توانند در این رویداد حضور یابند. این شرکت‌ها برای  بهره‌مندی از حمایت مالی ۸۰ درصدی برای ثبت نام غرفه مجازی تا پایان تیرماه برای ثبت نام فرصت دارند. این نمایشگاه ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ثبت نام برای دریافت غرفه از  نخستین روز تیرماه آغاز شده است که هزینه ثبت نام در این رویداد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می‌شود.

 تا کنون بیش از ۲۰۰ شرکت و استارتاپ برای حضور در نهمین دوره این رویداد ثبت نام کرده‌اند.

بر اساس اعلام معاونت علمی، نمایشگاه اینوتکس رویدادی در زمینه نوآوری و فناوری است که هر ساله با حضور پرشور اجزای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو ۲۰۲۲ در استان مازندران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا