دشمنان اگر شگفتی‌های نیروی هوایی ما را بدانند باید دق‌مرگ شوند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح یکشنبه در مراسم وداع با پیکر سرتیپ دوم خلبان شهید رحمانی که در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد،  با بیان اینکه «از لحظه‌ی وقوع حادثه، دل‌های یکپارچه ملی متوجه نقطه حادثه شد و هر کس به نحوی می‌خواست مراتب دل‌دادگی خود را به ارتش، نیروی هوایی و خلبانان شجاع ابراز کند»، اظهار کرد: از لحظه‌ای که شهادت این عزیز به طور رسمی اعلام شد، سیل پیام‌های شخصیت‌های کشوری و لشکری جاری شد و همه برای پیدا کردن پیکر پاک ایشان پای کار آمدند؛ گروه‌های امداد و نجات از ارتش اعم از هوانیروز و تکاوران نیروی زمینی و عزیزان امداد و نجات از سپاه و هلال احمر و سبلان نوردان بومی منطقه شناس و همه کسانی که می‌توانستند در این زمینه دست نیروی هوایی را بگیرند، از هیچ کوششی برای یافتن بقایای پیکر پاک شهید خلبان رحمانی فروگذار نکردند.

وی خاطر نشان کرد: شهید رحمانی ، شخصیتی مومن، متدین ولایت مدار بود و حق بر این بود که چنین احساساتی نسبت به شهادت ایشان ابراز شود. او استاد خلبان و یکی از مجتهدان فن پرواز بود و از دست دادن او، یک خسارت غیر قابل جبران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه ارتش سرشار از مجاهدان پاک باخته و از جان گذشته است و اگر لازم باشد برای حفظ اسلام و صیانت از ایران اسلامی پا روی هر چیزی می‌گذارند و جان خود را اهدا می‌کنند، گفت: دشمنان اگر شگفتی‌های نیروی هوایی ما را بدانند یا باید دق‌مرگ شوند و بمیرند یا اینکه به یک کما ابدی بروند.

پیام تسلیت روحانی در پی درگذشت حسن غفوری‌فرد
هم اکنون بخوانید

محمد حسنی با اشاره به قطع وابستگی های نیروهای مسلح به کشورهای خارجی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ما تمام رشته‌های وابستگی به اجانب را با سرانگشتان تدبیر خود قطع کرده‌اند؛ نیروهای نخبه،ولایی و فرهیخته نیروی هوایی با راه اندازی نهضت قطعه سازی و نهضت جنگنده سازی با سرنشین و بدون سرنشین و تربیت بومی خلبانان جوان و همچنین راه اندازی نهضت پشتیبانی از جبهه مقاومت گلم های مهمی در این زمینه برداشته‌اند.

وی با همچنین به برخی اقدامات نیروی هوایی ارتش در جبهه مقاومت اشاره و اظهار کرد: فرماندهی کل قوا در یکی از آخرین بیانات خود فرمودند که تاریخ به زودی از حماسه های ماندگاری که نهاجا در حمایت از محور مقاومت از خود به منصه ظهور رسانده، رونمایی خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با تاکید بر جایگاه والای شهدا در میان مردم، یادآور شد: بارها مشاهده‌ کرده‌ایم که شهید قبل از شهادتش، یک نفر است، اما بعد از شهادت، دیگر یک نفر نیست، بلکه گاهی به یک لشکر، سپاه و ارتش تبدیل می‌شود و گاهی هم به یک امت و ملت تبدیل می‌شود. شهید رحمانی تا چند روز قبل یک نفر بود اما از روزی که به شهادت رسیده است به یک ملت تبدیل شده است. او دیگر متعلق به یک خانواده نیست، بلکه متعلق به یک ملت و خانواده ۸۰ میلیونی است. ما خدمات نه او و نه هم‌رزمان او در ارتش و سپاه را هرگز از یاد نخواهیم برد. ما ملت قدرشناسی و وظیفه شناسی هستیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا