ضرورت رفع مشکل تاخیر برخی پروازها

 

رئیس سازمان حج و زیارت عملکرد دست اندرکاران تغذیه و حمل و نقل درون شهری حجاج را مناسب توصیف کرد و بر ضرورت رفع مشکلات مرتبط با تاخیر برخی پروازهای زائران تاکید کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سید صادق حسینی در جلسه ستاد مکه مکرمه که با حضور رئیس ستاد مکه و اعضای ستاد برگزار شد ضمن استماع گزارش‌های اعضای ستاد تصریح کرد: بعضا تاخیرهایی در برخی پروازها ایجاد شده که پذیرفتنی نیست و در حال رایزنی با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هستیم تا این تاخیرها به حداقل برسد.

 

وی افزود: تدبیر لازم برای برخی کاروانهایی که با تاخیر مواجه شده و زمان مغتنم زیارت و تنفس در هوای مدینه یا مکه را از دست داده اند، اندیشیده شود تا یک روز بیشتر از فضای معنوی موجود بهره‌مند شوند.

 

رئیس سازمان حج و زیارت به بازدید خود از ایستگاههای حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه شامل ایستگاههای «جمرات، باب علی و غزه» اشاره کرد و رضایت زائران را در این حوزه حداکثری دانست.

 

وی افزود: بی‌شک عملکرد جهادی و شبانه روزی نیروهای حمل و نقل درون شهری و آشپزخانه‌ها ستودنی است چرا که با گرمای طاقت فرسا و همچنین آفتاب سوزان، مناسب‌ترین خدمات را برای تسهیل امور زائران و رضایتمندی آن‌ها انجام می‌دهند.

 

رئیس سازمان حج و زیار ت تصریح کرد: تدبیر لازم برای‌عدم بیماری نیروهای نقل درون شهری اندیشیده شود و مدت زمان شیفت‌ها به دلیل آفتاب سوزان، کوتاه‌تر شود تا همکاران آسیب کمتری ببینند.

انتقاد سرلشکر باقری از اجرا نشدن برخی مواد تفاهم نامه همکاری دفاعی ایران و عراق
هم اکنون بخوانید

 

حسینی همچنین به دیدار با وزیر حج و عمره عربستان سعودی اشاره کرد وافزود: ملاقات خوبی صورت گرفت و طرف مقابل ضمن استقبال و بدرقه‌ای که با روی خوش صورت گرفت به دنبال طرح موضوعات به صورت اقناعی بود؛ ضمن اینکه مطرح شد که مسیر خدمات‌رسانی موسسه مطوفی و وزارت حج و عمره عربستان برای زائران تسهیل شود.

 

وی افزود: طرف سعودی قول داد موضوع درخواست افزایش حجاج را پیگیری و بررسی کند و همچنین برخی ممنوعیت مرتبط با اعمال انتهایی طواف را مورد بررسی قرار دهد.

 

رئیس سازمان حج و زیارت وضعیت زائران ایرانی مکه و مدینه را با توجه به گزارش‌های رسیده، ایده آل دانست و تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و با توجه به محدودیت‌های ناشی از ضیق وقت، کارهای اجرایی به خوبی پیش رفته و دست اندرکاران عملکردی جهادی داشته اند.

 

وی همچنین بر افزایش رضایتمندی زائران در حوزه‌های مختلف به ویژه طبخ و توزیع غذا تاکید کرد.

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا