شهادت یک عضو مقاومت فلسطین به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

شهادت یک عضو مقاومت فلسطین به ضرب گلوله صهیونیست‌ها


به گزارش ایلنا، یک نیروی مقاومت فلسطین صبح امروز -پنجشنبه- با گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در «خربه شوفه» در جنوب شرقی طولکرم واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.


به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به نام «امیر عماد ابو خدیجه» با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که این شهید فلسطینی به بیمارستان شهید «ثابت ثابت» منتقل شده در حالی که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. این حادثه منجر به شکستگی کامل جمجمه و آسیب کامل مغزی شده بود.


شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان اقدام امنیتی ارتش در نزدیکی طولکرم یک عامل فلسطینی که زندگی نیروهای ارتش را در خطر قرار داده بود هدف قرار گرفت.


این شبکه افزود که در جریان این عملیات در نزدیکی طولکرم یکی از یگان‌های مستعربین نسبت به بازداشت یک نفر که مظنون به انجام حمله علیه نیروهای اسرائیلی بود اقدام کرد اما در حین انجام عملیات بازداشت خطراتی برای نیروها عمل کننده ایجاد شده که در نهایت آنها اقدام به قتل فرد مورد نظر کرده و سلاح از وی کشف کردند.


در همین رابطه گردان طولکرم اعلام کرد که ابو خدیجه یکی از فرماندهان و موسسان این گردان بوده که در جریان عملیات نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.


این گردان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما همچنان به راه خود ادامه داده و عقب‌نشینی نمی‌کنیم، چه پیروز شویم و چه به شهادت برسیم و به زودی انتقام این شهید را خواهیم گرفت».

نیروهای امنیتی بولیوی کاخ ریاست جمهوری را ترک کردند/دعوت مورالس به مذاکره
هم اکنون بخوانید


با شهادت ابو خدیجه شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی به ۹۰ نفر افزایش یافت که ۱۷ کودک و یک زن نیز از جمله آنها هستند.


 


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا