سفر خارجی بدون اطلاع المپین اسکی در آستانه جام جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین از هفته گذشته به میزبانی پیست دربندسر آغاز شده و دیروز (شنبه) نیز هفته دوم آن برگزار شد.

در هفته اول این رقابت‌ها عاطفه احمدی بهترین اسکی‌باز لیگ بود و به مقام قهرمانی نیز رسید، اما او در روز نخست هفته دوم حضور نداشت و همین مسئله شایعاتی را به وجود آورد.

احمدی بدون اطلاع مسئولان فدراسیون راهی فرانسه شده است؛ کشوری که تا دو، سه هفته دیگر میزبان رقابت‌های جام جهانی است و اسکی‌بازان مرد و زن کشورمان نیز در آن شرکت خواهند کرد.

سفر خارجی بدون اطلاع این بانوی المپین در شرایطی صورت گرفته که نه تنها مسئولان فدراسیون و کادر فنی، بلکه رئیس فدراسیون نیز که در شهر کازان روسیه حضور دارد، همگی از آن بی‌خبر بوده‌اند.

عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی که به عنوان سرپرست کاروان تیم‌های ملی هاکی روی یخ راهی روسیه شده بود و به دلیل کرونایی شدن یکی از ملی‌پوشان تیم بانوان در آنجا مانده است، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره سفر عاطفه احمدی اظهار داشت: این سفر بدون اطلاع صورت گرفته و این در حالی بوده که احمدی در هفته اول حضور داشت، اما در هفته دوم و در شرایطی که همه منتظر حضورش در پیست بودند، به یکباره با غیبت او مواجه شدند.

وی ادامه داد: هم بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون و هم فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان و سرمربی تیم ملی از سفر احمدی بی‌اطلاع بودند و این موضوع را به من اطلاع دادند. بلافاصله پس از بازگشت از کازان، جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا در این باره صحبت و تصمیم‌گیری کنیم.

«سان» مدعی شد؛ رئال مادرید به دنبال بازگرداندن رونالدو به برنابئو
هم اکنون بخوانید

نظریان عنوان کرد: افراد گاهی اوقات تصمیماتی می‌گیرند که هم برای خودشان و هم برای مسئولان و سیستم مدیریت چالش به وجود می‌آورند. مشخص نیست که دلیل این سفر چه بوده، چون او هنوز با هیچ‌یک از مسئولان فدراسیون صحبت نکرده است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا