شناسایی و انهدام باند تبلیغ و فروش قرص‌های روانگردان در فضای مجازی

شناسایی و انهدام باند تبلیغ و فروش قرص‌های روانگردان در فضای مجازی


به گزارش ایلنا، سرهنگ «ضرغام آذین»  گفت: با انجام رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد سه نفر از سوداگران مرگ در محدوده شمال پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری حاوی مواد روانگردان شیشه در یکی از شبکه‌های اجتماعی می‌نمایند.


این مقام انتظامی در پلیس پایتخت بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری آنان صادر شد. سرهنگ آذین در ادامه گفت: تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه هر سه نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۴۶۲۱۰عدد قرص و ۱۰کیلوگرم ماده روانگردان شیشه کشف کنند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهمین به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده و بازجویی به مقام قضائی تحویل داده شدند.


این مقام انتظامی در پلیس پایتخت تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مصرف این دارو‌ها و تبلغ گسترده آن در فضای مجازی و همچنین آرایشگاه‌های زنانه به ازدیاد مصرف و اقبال آن دامن زده؛ به شهروندان یادآوری می‌کنیم که قرص‌های مذکور که تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم، بلک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون که توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است به دلیل آغشته بودن به متآمتفتامین یا همان شیشه به شدت اعتیادآور است و اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می‌گذارد فلذا به خانواده‌ها هشدار جدی میدهیم و از آن‌ها درخواست می‌کنیم حتما درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه قرص‌ها با فرزندان خود صحبت کنند.

نظر وزیر اسبق بهداشت درباره اجرای پرونده الکترونیک سلامت در تامین اجتماعی
هم اکنون بخوانید


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا