آشنایی با چراغ حیاطی و چراغ باغی لاکچری لایت

آشنایی با چراغ حیاطی و چراغ باغی لاکچری لایت


البته نیاز است تا با انواع نورپردازی ها آشنایی لازم را داشته باشید تا در انتخاب یک گزینه مناسب، موفق باشید. امروزه شرکت های بسیار زیادی در سراسر کشور ایران به تولید و ارائه انواع نورپردازی ها از جمله چراغ باغی می پردازند. این مدل از چراغ ها به دلیل داشتن کاربرد های متنوع، به عنوان گزینه مناسب و فوق العاده ای در بازار های کشور شناخته می شوند.


از این رو استقبال مردم از این محصول بسیار بالا بوده و شاهد تولیدات بسیار زیادی از آن هستیم. اما قبل از خرید آن ها باید شناختی اولیه ایجاد شود. در ادامه در خصوص چراغ حیاطی  و همچنین  چراغ باغی، ارزان و قیمت و خرید آن صحبت خواهیم کرد.


چراغ دیواری حیاط یکی از زیباترین و جذاب ترین عناصری است که علاوه بر تأمین نور محیط، به عنوان عنصر دکوراتیو در فضای بیرونی و بر روی دیوار نصب می شود. دکوراتیو بودن چراغ های دیواری از آن جهت است که باعث زیباتر دیده شدن محوطه آپارتمان و خانه می شود.


چراغ های دیواری از بهترین ابزارهایی هستند که علاوه بر روشنایی و جذابیت محیط بیرونی ساختمان، در زیباسازی و ایجاد روشنایی در مکان های دیگر مانند راه پله نیز مورد استفاده قرار گیرند؛ زیرا در این مسیرها احتمال افتادن افراد وجود داشته و چراغ دیواری با تأمین نور محیط، دید کافی به وجود آورده و از آسیب دیدگی افراد جلوگیری می نماید.


02


در ادامه این مقاله به بررسی دقیق ویژگی ها و مشخصات انواع مختلف این چراغ خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این چراغ و انتخاب مناسب ترین نوع آن مطابق با دیزاین ساختمان، با ما همراه باشید.


 


جنس چراغ دیواری حیاط


چراغ های دیواری که در محوطه بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً از مواد پلاستیکی مقاوم (پلی کربنات) و فلزی ساخته می ‌شوند. فلزاتی که در ساخت چراغ دیواری حیاط کاربرد بیشتری دارند فلزات آهن، برنج، مس، آلومینیوم و فولاد هستند.


بهترین و باکیفیت ترین نوع چراغ های دیواری دارای جنس آلومینیوم بوده و با استفاده از روش الکترواستاتیک رنگ شده اند. آلومینیوم از جمله فلزات سبک به شمار می رود. در نتیجه، جابجایی چراغ با جنس آلومینیوم به دلیل سبک بودن، بسیار راحت است. علاوه بر آن، آلومینیوم مقاومت خوبی در برابر اکسیداسیون دارد. به همین دلیل چراغ های دیواری آلومینیومی طول عمر بالاتری نسبت به بقیه چراغ ها دارند.


 


انواع چراغ دیواری حیاط


به طور کلی چراغ های دیواری محوطه در انواع مختلف تولید شده و وارد بازار فروش می‌شوند. این چراغ ها مطابق با مکان مورد استفاده، مدل طراحی و سبک آنها، تقسیم بندی شده و در مکان های مختلف مانند محوطه ادارات، منازل، محیط های عمومی و سایر مناطق مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب برج مخزن خوراک پروژه بهبود راندمان واحد موم‌گیری پالایشگاه نفت ایرانول
هم اکنون بخوانید


 


انواع چراغ دیواری حیاط بر اساس سبک طراحی


چراغ دیواری که برای محوطه بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد در سبک های مختلف ساخته و وارد بازار می‌شوند. برای آنکه چراغ دیواری حیاط بتواند در جذابیت ساختمان تأثیر خوبی داشته باشد، لازم است تا متناسب با سبک نمای ساختمان و بر اساس نوع محوطه، انتخاب و خریداری شود؛ بنابراین لازم است هنگام خرید چراغ های حیاطی دیواری تناسب میان این محصول با دیزاین ساختمان خود را در نظر داشته باشید.


 


سبک های طراحی چراغ دیواری محوطه عبارت اند از:


چراغ دیواری حیاط سنتی


ممکن است هنگام مراجعه به رستوران های سنتی و یا خانه های قدیمی و همچنین مکان های تاریخی گردشگری، چراغ های سنتی را مشاهده کرده باشید. این چراغ ها با بهره گیری از دانش و تکنولوژی امروزی اما در سبک سنتی و قدیمی تولید می‌شوند. این چراغ ها به طور کامل با دکوراسیون مکان های سنتی همخوانی داشته و در ایجاد حال و هوای قدیمی و نوستالژیک در این مکان ها تأثیرگذار هستند.


03


چراغ دیواری حیاط مدرن


سبک مدرن، شیک بودن در عین سادگی دکوراسیون را برای افراد تداعی می کند. چراغ های دیواری مدرن نیز از قواعد این سبک پیروی کرده و با حفظ سادگی، جلوه ای شیک و جذاب به محیط مورد استفاده می بخشند.


 


چراغ دیواری حیاط سلطنتی


چراغ دیواری محوطه به سبک سلطنتی همواره بر لوکس و مجلل نشان دادن محیط تأکید دارد. این مدل از چراغ دیواری حیاط با طراحی چشم نواز و جذاب خود، تمام نیازهای افرادی که از آن برای افزایش جذابیت ساختمان با طراحی سلطنتی استفاده می کنند را تأمین نموده است. استفاده از چراغ های سلطنتی باعث افزایش زیبایی و چشم نوازی محوطه ساختمان می شود.


 


انواع چراغ دیواری حیاط بر اساس مدل طراحی


 


نمونه ای از محبوب ترین انواع چراغ های محوطه بر اساس مدل طراحی عبارت اند از:


 


چراغ دیواری حیاط مدل فانوس


چراغ دیواری بدون شاخه


چراغ دیواری محوطه صنعتی


چراغ دیواری مدل نقطه ای


چراغ دیواری مدل خطی


چراغ نورافکن دیوار


چراغ دیواری مدل دوطرفه


چراغ دیواری محافظ دار


چراغ دیواری مدل دکوراتیو


چراغ دیواری مدل ضد آب


انواع چراغ دیواری حیاط بر اساس نوع کاربرد


 


چراغ های دیواری بر حسب مکان مورد نصب، دارای مدل های متنوعی هستند. هر کدام از این مدل ها دارای کاربرد مختلفی در فضای نصب بوده و علاوه بر تأمین روشنایی، در زیباسازی فضا نقش مهمی دارند.

خدمات بانکی به اتباع خارجی مجاز ارائه می‌شود
هم اکنون بخوانید


 


انواع چراغ دیواری محوطه بر اساس مکان نصب به مدل های زیر تقسیم بندی می‌شوند:


 


چراغ سردری که در دیوار کناری ورودی ساختمان نصب شده و از مدل های پرطرفدار چراغ دیواری حیاط محسوب می شود.


چراغ دیواری باغ متناسب با طراحی دکوراسیون باغ طراحی شده و از مدل های پرفروش چراغ دیواری محوطه به شمار می رود.


چراغ دیواری راه پله


چراغ دیواری بالکن


چراغ دیواری نمای آپارتمان


چراغ دیواری باغچه


خرید چراغ دیواری حیاط


 


مهم ترین مسئله ای که لازم است هنگام خرید چراغ محوطه با آن توجه کنید تعیین بودجه مورد نظر برای این کار است. در حال حاضر مدل های متنوعی چراغ دیواری حیاط در بازار موجود است؛ اما برای تهیه نوع باکیفیت و مرغوب این چراغ ها باقیمت مناسب، بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. مراکز معتبر با ضمانت چراغ، باعث اطمینان شما از کیفیت محصول خریداری شده می‌شوند.


 


شرکت لاکچری لایت یکی از معتبرترین مراکز فروش چراغ های دیواری محوطه در سطح کشور به شمار می آید. این شرکت فعالیت خود را از طریق وبسایت شروع و نسبت به فروش تجهیزات نورپردازی بسیار باکیفیت در قیمت مناسب اقدام نموده است. شما نیز با مراجعه به سایت لاکچری لایت می توانید ضمن مشاهده محصولات متنوع این شرکت، چراغ دیواری مورد نیاز برای محوطه خود را در زمان کوتاه انتخاب و خریداری نمایید.


 


کاربرد های مختلف


قطعا خانواده ها برای سپری کردن اوقات فراغت خود، ایده های متنوعی را دارند که یکی از آن ها رفتن به مکان های سرسبز می باشد. هر خانواده ای نیز برای داشتن اوقات فراغت، نیازمند نور کافی برای مشاهده فضای سبز می باشد. چرا که به دلیل تاریکی فضا در اثر وجود درختان بلند، امنیت شما در آن محیط نیز از بین می رود. از این رو می توان چراغ باغی را به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای فضا های سبز شناخت. این مدل از چراغ ها می توانند امنیت مورد نیاز شما را نیز تامین کنند.


این مدل از چراغ ها علاوه بر ایجاد فضایی با روشنایی مطلوب می توانند، سبب دوچندان شدن زیبایی آن محیط شوند. چرا که امروزه نیاز اصلی بشر وجود نور نیست، بلکه نیاز وجود نور بر طرف شده و شرکت های تولیدی آن طرح های زیادی را برای بازتاب بهتر نور ایجاد کرده اند. از این رو می توان از چراغ باغی، جلوه های بسیار مناسب و زیبایی در فضا های سبز و پارک ها و … ایجاد کرد.


منبع:luxurylight.ir


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا