راحت ترین کشورها برای مهاجرت ارزان

 اجازه اقامت یا شهروندی در کشوری با استانداردهای زندگی بالا، درها را به روی راحتی بیشتر باز می کند. به طور قابل توجهی مفهوم راحتی برای هر کسی متفاوت است. برای بعضی آینده شغلی مهم است و برای بعضی دیگر رفاه و تحصیلات در اولویت قرار دارد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا چند کشور برای مهاجرت راحت و ارزان معرفی کنیم.

Screenshot_20220320-122037_Docs

راحت ترین کشورها برای مهاجرت کدامند؟

کانادا:

در سایت scorize درباره راحت ترین کشور برای مهاجرت می خوانیم: کانادا را همیشه می توانید به عنوان راحت ترین کشور برای مهاجرت در نظر داشته باشید. چرا که این کشور مهاجرپذیر است و سطح رفاه  کاملا مطلوبی دارد. تقریبا ۲۲ درصد جمعیت کانادا را مهاجرین تشکیل داده اند. قوانین مهاجرتی کانادا نیز برای مهاجرین ایرانی تا کنون چندان سخت نبوده است. پس از این نیز باید ببینیم اداره مهاجرت و شهروندی کانادا چه سیاست هایی را در نظر خواهد گرفت. مهاجرت تحصیلی به کانادا در سال های اخیر یکی از پرمتقاضی ترین روش ها برای مهاجرین ایرانی بوده است. کانادا به عنوان راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها شرایط بسیار خوبی را برای تحصیل در بهترین دانشگاه ها ارائه می دهد. ویزای تحصیلی از سوی اداره مهاجرت کانادا صادر می شود که با توجه به شرایط خود می توانید نسبت به اخذ آن ها اقدام کنید. کمبود نیروی کار متخصص در کانادا باعث شده است که سالانه تکنسین ها و افراد مجرب بسیاری را به خود جذب کند. در صورت اقدام به مهاجرت با این روش می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

ترکیه:

ترکیه که در همسایگی ایران قرار دارد یک کشور کم هزینه برای مهاجرت است و تشابه فرهنگی زیادی با ایرانیان دارند. ترکیه برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی ارزان و سرمایه گذاری با قیمت پایین دارند مناسب است. حداقل هزینه مورد نیاز برای اقامت و سرمایه گذاری در این کشور ۲۵۰۰۰۰ دلار است. تابعیت و گذرنامه ترکیه از با ارزش ترین گذرنامه های جهان است که به راحتی می توانید با آن به کشورهای زیادی سفر کنید.

استرالیا:

استرالیا کیفیتی باورنکردنی از زندگی را به همه ساکنان ارائه می دهد. این قاره زیبا و خیره کننده با تنوع جغرافیایی، فرهنگ و زیستگاه های طبیعی منحصر به فرد است. استرالیا به دلیل آب و هوای عالی، سبک زندگی و کیفیت عالی زندگی مهاجران زیادی از ایران و سایر کشورهای دیگر را به خود جذب می کند. استرالیا جزو کشورهایی است که راحت به ایرانی ها ویزا می دهند. می توانید از روش های مختلف مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید که مهاجرت تحصیلی ساده ترین راه برای مهاجرت به استرالیا است.

تصویب طرح توسعه 7 نیروگاه گازی در شورای اقتصاد
هم اکنون بخوانید

Screenshot_20220320-122057_Docs

آلمان:

آلمان به عنوان یک کشور صنعتی در اروپا، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. به همین دلیل هزاران فرصت برای متخصصان ماهر در سراسر بخش ها وجود دارد. شما می توانید از طریق جست و جوی کار به راحتی و ارزان اقدام به گرفتن اقامت در آلمان کنید. ویزای کار به متقاضیانی که شغلی پیدا کرده اند، این امکان را می دهد که در آلمان به کار خود ادامه دهند. سپس این می تواند به اجازه اقامت تبدیل شود. این فرصت حساس برای کسانی که می خواهند مهاجرت کنند و در قلب اروپا کار کنند عالی است.

اتریش:

اتریش یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان با استانداردهای زندگی بسیار بالا است. نسبت به دیگر کشورهای اروپایی شرایط راحت تری برای مهاجرت دارد. کشور اتریش با وجود شرایط اقتصادی مطلوب و نرخ پایین بیکاری و سیستم آموزشی پیشرفته توانسته است نظر بسیاری از ایرانیان و دیگر کشورها را برای مهاجرت و اقامت به خود جلب کند. شما می توانید بعد از ۶سال کار مجوز اقامت را بدست آورید و از طریق تحصیل و ازدواج و سرمایه گذاری نیز اقدام کنید. برای داشتن زندگی راحت در این کشور باید به زبان آلمانی صحبت کنید.

مریوان

آیا مهاجرت بدون پول ممکن است؟

در مقاله مهاجرت بدون پول اسکورایز می خوانیم: به طور قطع می توانیم بگوییم مهاجرت بدون پول امری غیرممکن است. اگر شخص یا شرکتی چنین ادعایی داشت، قطعا در حال فریب دادن شماست. اما روش های مهاجرت مختلفی مانند: مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری، از طریق ازدواج، تولد و پناهندگی وجود دارند که مهاجرت از طریق آن ها با توجه به شرایط مختلف هر فرد و شرایط و قوانین پذیرش کشورهای مقصد تقریبا رایگان یا بدون صرف هزینه زیاد تخمین زده می شود. از آنجایی که مهاجرت امری مهم و تاثیر گذار در آینده هر فرد به شمار می رود بهتر است قبل از تصمیم گیری به طور کامل تمام جوانب کار را سنجیده و در ابتدا شرایط خود را به طور واضح مشخص کنید. شرایط اولیه مهاجرت به سن، تعداد اعضای خانواده، تجربه کاری، دانش زبان، مدرک تحصیلی، سرمایه و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر همکاری و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان
هم اکنون بخوانید

در سایت  visaguide.world می خوانیم: از روش های مختلف می توان برای گرفتن ویزا برای مهاجرت اقدام کرد. مانند مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت ازدواج و… .

مهاجرت کاری:

اگر در یک کشور خارجی کار پیدا کردید، باید برای ویزای کار اقدام کنید. ویزای کار معمولا برای اهداف بلند مدت از یک تا چهار سال صادر می شود، اما بسته به قرار داد کاری شما تغییر می کند. ویزای کاری شما در اکثر موارد به عنوان مسیری برای دریافت مجوز اقامت دائم عمل می کند.

مهاجرت تحصیلی با اخذ بورسیه:

ویزای دانشجویی برای مقاصد آموزشی صادر می شود و معمولا برای مدت برنامه تحصیلی شما معتبر است. در نتیجه، ویزای تحصیلی شما بسته به دوره شما می تواند بین یک تا چهار سال یا حتی بیشتر طول بکشد. شما نمی توانید با ویزای دانشجویی در کشور دیگری کار کنید مگر این که کشور میزبان شما به شما اجازه دهد.

مهاجرت از طریق ازدواج:

  برای گرفتن این ویزا باید ازدواج شما با شخص مورد نظرتان که ساکن کشور مقصد است به صورت رسمی ثبت شده باشد. در این روش ویزای یک ساله برای شما صادر می شود. با دوام داشتن ازدواج می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

 

 

ارزان ترین کشورها برای مهاجرت کدامند؟

تشکیل دادن زندگی در یک کشور دیگر هزینه هایی به همراه دارد که این هزینه ها به دو بخش تقسیم می شوند. یکی هزینه هایی که باید برای طی شدن مراحل قانونی مهاجرت انجام شود و هزینه دیگری باید برای اقامت و تشکیل زندگی مانند خرید یا اجاره خانه انجام شود. که این گونه هزینه ها برای هر کشوری متفاوت خواهد بود. از ارزانترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان می توان به ترکیه، هند، بلغارستان، مکزیک،یونان اشاره کرد.

نتیجه گیری

کشورهای شگفت انگیز و بسیار مقرون به صرفه زیادی وجود دارند که می توانید در آن ها کار و زندگی کنید و در عین حال درآمد کسب کنید و از کیفیت زندگی و تحصیلی بیشتری برخوردار شوید. استفاده از حقوق خود در یک کشور ارزان می تواند به شما این فرصت را بدهد که پس انداز کنید و پس از پایان کار بیشتر سفر کنید و  مهم تر از همه یک ماجراجویی عالی داشته باشید.

بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا