حملات حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل عمیق‌تر شد

رزمندگان حزب‌الله لبنان در ادامه حملات خود به مواضع رژیم صهیونیستی، امروز هم چند شهرک و مقر نظامی این رژیم را موشک‌باران کردند که بر عمق این حملات نیز افزوده شده است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از خبرگزاری فارس؛ نیروهای حزب الله لبنان در ادامه حمایتهای خود از مردم غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، امروز سه‌شنبه به حملات خود به شهرکهای اسرائیلی واقع در شمال فلسطین اشغالی ادامه دادند.حملات امروز حزب الله و دقت آن به گونه‌ای بوده است که شبکه ۱۲ اسرائیل اذعان کرد که این عملیاتها از نظر بُرد و تعداد حملات، بسیار متمایز بوده و باعث ترس و وحشت زیادی در میان شهرک‌نشینان صهیونیست شده است.نیروهای مقاومت لبنان مواضع نظامیان صهیونیست را در شمال اراضی اشغالی موشک‌باران کردند.در این حملات، مقرهای نظامی «الرادار» در مزارع اشغالی شبعا و «رویسات العلم» در ارتفاعات «کفرشوبا» و تجمع نظامیان اسرائیلی در «حرش رامیم» و ارتفاعات «الكرنتينا» را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای دادند.

رزمندگان حزب الله شهرک‌های اسرائیلی مانند «زرعیت» واقع در الجلیل غربی، «شوميرا» و «كريات شمونه» را هدف حملات موشکی قرار دادند. این نیروها همچنین چند موشک به سمت شهرک «مرگالیوت» واقع در «الجلیل الاعلی» شلیک کردند که باعث شد آژیرهای خطر در این شهرک به صدا دربیاید. شبکه ۱۲ اسرائیل تعداد این موشک‌ها را ۵ عدد اعلام کرد.حزب‌الله همچنین شهرک‌های «برعام» واقع در الجلیل الغربی و «المناره» را موشک‌باران کرده است. شبکه ۱۳ اسرائیل در واکنش به حملات حزب الله به «عکا»، تأکید کرد: «شاهد ترس زیادی در عکا بودیم؛ زیرا از چهار ماه پیش تا کنون، برای نخستین بار است که آژیرهای خطر در این منطقه به صدا درآمده است».رسانه‌های نزدیک به مقاومت لبنان خبر دادند که در جریان ۲۰۰ روز گذشته، نیروهای حزب‌الله، انصارالله یمن و مقاومت عراق، حدود ۲۰۰۰ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.سهم حزب‌الله از این حملات، هزار و ۶۳۷ حمله است که در جریان آن، هزار و ۴۰۴ حمله به مواضع ارتش اسرائیل، ۵۲ حمله به پدافند هوایی و ۱۸۲ حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام شده است.
اسرائیل دستیابی به توافق برجامی طی هفته‌های آینده را محتمل می‌داند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا