جام جهانی قطر| دالیچ: اگر مانند دیدار با بلژیک باشیم از کسی نمی‌ترسیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتکو دالیچ در پی تساوی بدون گل امروز (پنجشنبه) شاگردانش مقابل بلژیک، در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و صعود به‌عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها گفت: به بازیکنانم بابت این صعود تبریک می‌گویم. کرواسی عالی بود. در نیمه اول صاحب توپ و میدان بودیم و یک پنالتی واضح به دست آوردیم که توسط VAR رد شد. خطوط (آفساید) هر طور بخواهند، رسم می‌شوند!

وی با بیان اینکه کرواسی فرصت‌های گلزنی خوبی آفرید، تصریح کرد: انتظار داشتیم بلژیک موقعیت گلزنی بسازد و در نهایت خوش‌شانس بودیم. نکته اصلی برای ما این است که از لحاظ فیزیکی بهتر شویم. تساوی برای ما کافی بود، اما می‌خواستیم ببریم و صدرنشین شویم تا کار به اما و اگر کشیده نشود. ما یک تیم بودیم. پریشیچ یک بار دروازه ما را نجات داد. گواردیول هم بهترین مدافع وسط جهان است که عاقلانه بازی می‌کند و فوق‌العاده است.

سرمربی کرواسی راجع به حریف تیمش در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: اسپانیا باید حریف ما باشد؛ تیمی عالی با مربی عالی که تجربیات سختی مقابل آنها داشتیم. در یورو ۲۰۲۰ در وقت اضافه مغلوب این تیم شدیم. حالا باید استراحت کنیم. اسپانیا دنی اولمو را دارد که تفاوت را رقم می‌زند، اما مهم نیست مقابل چه کسانی بازی کنیم. اگر مانند دیدار با بلژیک بازی کنیم، از کسی نمی‌ترسیم.

دالیچ در مورد سؤالی که به صعود کرواسی به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ مربوط می‌شد، خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۲۰۱۸ تیم متفاوتی داریم و ترکیبی از تجربه و جوانی در تیم ما به چشم می‌خورد. در جام جهانی نتایج تعجب‌آورتری هم رخ می‌دهد؛ مانند حذف دانمارک و بلژیک. شاید زمان برگزاری جام جهانی در این مسئله تأثیرگذار بود.

از سرگیری ساخت پل خلیج فارس همزمان با دهه فجر
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

دکمه بازگشت به بالا