محسن نژاد: نامه اخراجم را زدند، انگشتم شکست/ نقره را جبران می‌کنم

مهدی محسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه نتوانست مبارزه فینال قهرمانی آسیا را به دلیل مصدومیت ادامه دهد، اظهار داشت: در کشتی قبل با نماینده ژاپن کتفم آسیب دید و در حین مبارزه فینال از ناحیه دنده احساس درد فراوان و حس کردم سه تا از دنده‌هایم داخل شکمم رفته است. دو بار هم بلند شدم، اما نتوانستم ادامه دهم.

وی تأکید کرد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، من در جام تختی خیلی آماده بودم، اما فکرم درگیر بود. در اردو انگشت دستم از وسط شکست و نتوانستم خوب تمرین کنم. مشکلات ذهنی برایم ایجاد شد. در حالی که ۷ مدال آسیایی و جهانی در رده‌های سنی امید و بزرگسالان برای بهبهان کسب کرده‌ام اما کوچک‌ترین کاری برای من نکردند. هر قولی داده بودند، عملی نشد. مسئولان استانی هیچ حمایتی از من نکردند و توجهی به وضعیت قهرمانان‌شان ندارند.

محسن‌نژاد با اشاره به موضوع اخراجش گفت: علاوه بر اینکه یک ریال حقوق به من ندادند، شنیدم پرونده‌ای علیه من تشکیل شده و نامه اخراجم را از محل کارم زده‌اند. وقتی این خبر را شنیدم، آنقدر اعصابم خراب و ذهنم درگیر شد که باعث شکستگی انگشتم در تمرین شد. اهل حاشیه نیستم و همیشه کارم را انجام می‌دهم. حالا هم قول می‌دهم که همه فکر و ذهنم معطوف به کشتی‌ام باشد و مدال نقره آسیایی را جبران کنم.

این کشتی‌گیر بهبهانی با تأکید بر اینکه برادران دیگرش هم آینده خوبی دارند، تصریح کرد: علاوه بر اینکه باید حتماً خودم مدال جهانی و المپیک بگیرم، سه برادر دیگر هم دارم که کشتی‌گیرند. باید مدال بگیرم و این علاوه بر خودم، روی خانواده‌ام نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. احمدرضا که در جام تختی هم حضور پیدا کرد، قرار است به تورنمنت قزاقستان برود و شانس حضور در مسابقات جهانی جوانان را دارد. عمادرضا برادر دیگرم هم در رده نونهالان اول شده و هر دوی اینها از من هم خیلی بهتر می‌شوند.

حاشیه دیدار استقلال - نفت مسجدسلیمان| کنایه هواداران به مجری فوتبال برتر و آماده‌سازی سکوی قهرمانی + عکس
هم اکنون بخوانید

محسن‌نژاد افزود: اگر یک درصد هم می‌توانستم مبارزه فینال را ادامه دهم، این کار را می‌کردم اما درد امانم را بریده بود. از تشک هم بیرون آمدم آنقدر درد داشتم که واقعا اذیت شدم، اما فقط به این فکر می‌کردم که تقصیر خودم بود و باید همه تمرکزم روی مسابقات باشد و به بی‌توجهی‌ها و بدقولی‌ها که در شهرم اتفاق می‌افتد اهمیتی ندهم. سه سال است که می‌توانم در رده بزرگسالان مدال جهانی و حتی المپیک بگیرم، اما قسمت نبود. قول می‌دهم جبران کنم، هم به خاطر خودم و هم خانواده‌ام انگیزه زیادی  برای کسب مدال دارم.

این کشتی‌گیر گفت: از همه مردم، خصوصاً همشهریانم که بعد از آسیب‌دیدگی در فینال آسیا نگرانم بودند، تشکر می‌کنم. آنها همیشه به من محبت دارند. امیدوارم خیلی زود بتوانم با کسب مدالی ارزشمند خوشحال‌شان کنم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا