اخلاق‌مداری سرلوحه تمامی امور قرار گیرد

اخلاق‌مداری سرلوحه تمامی امور قرار گیرد


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین و مدیران این اداره کل برگزار شد و طی آن حلیا سادات حسینی شکرابی به عنوان سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران معارفه و از‌ زحمات و‌ تلاش های شینا انصاری مدیرکل پیشین این اداره کل تقدیر بعمل آمد.


حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج از زحمات و تلاش های مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی کرد و گفت: دکتر حلیا سادات حسینی شکرابی از مدیران موفق در حوزه محیط زیست در شهرداری تهران محسوب می شوند و ما انتظار داریم که با انگیزه، خلاقیت و پویایی، ضمن آسیب شناسی موارد و موضوعات مرتبط با این حوزه در مسیر رشد و تعالی این اداره کل گام بردارند.


نظری در ادامه با تاکید بر این که تمامی مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست احصاء و شاخص گذاری شوند، افزود: شاخص گذاری ها در بازه زمانی معین سبب می شود که ما به نتایج مطلوب تری در بسیاری از موضوعات دست یابیم.


معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق محوری و کارمحوری را اصل مهمی خواند و گفت: بی شک توفیق و موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کارمحوری است. بنابراین انتظار داریم با رویکرد کار محوری کارها را به جلو ببرید و اخلاق‌مداری سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

۱۳ پزشک به ازای هر ۱۰ هزار نفر در کشور
هم اکنون بخوانید


شینا انصاری مدیرکل پیشین این اداره کل نیز در ادامه با بیان این که خدمت در این اداره کل اتفاق بسیار ارزشمندی در مسیر شغلی م بوده است، گفت: در مدت تصدی م در این اداره کل اقدامات بسیاری با کمک همکارانم به ثمر نشسته است و خداوند را شاکرم که توانستیم منشاء اثر باشیم.


وی ادامه داد: از تلاش و همکاری تمامی همکارانم در این مجموعه قدردانی می کنم و برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.


حلیا سادات حسینی شکرابی، سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری گفت: در راستای تدابیر شهردار تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری رو به جلو حرکت خواهیم کرد انشالله بتوانیم در این مجموعه منشاء اثر باشیم.


گفتنی است در این مراسم حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران طی حکمی شینا انصاری مدیرکل پیشین این اداره کل را به سمت مشاور در این معاونت منصوب و با اهدای لوحی از زحمات ایشان تقدیر بعمل آورد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دو =

دکمه بازگشت به بالا