نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان _ اصفهان تکنیک

نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان _ اصفهان تکنیک


به همین دلیل، مرکز تعمیرات تخصصی اصفهان تکنیک، بر آن شده است تا با استفاده از تکنسین های متخصص و با تجربه و قطعات فابریک یدک، این دستگاهها را با بهترین کیفیت و با قیمت های منطبق با نرخ اتحادیه، تعمیر نماید. شما نیز برای تعمیر دستگاه خود به نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان مراجعه نمایید یا برای تعمیر دستگاه در محل با شماره‌ی ۰۹۲۰۳۹۴۰۴۱۳، تماس بگیرید. در ادامه در خصوص مهمترین ایراداتی که کاربران این ماشین های لباسشویی را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان کرده است، آشنا می‌شویم.


عیب یابی از لباسشویی کندی


سیستم های خودکاری برای عیب یابی در لباسشویی کندی وجود دارد. برخی از لباسشویی های کندی از نمایشگر دیجیتال استفاده می‌کنند و ارورهایی را که در قسمت بعد به معرفی آنها خواهیم پرداخت، به کاربران می‌دهند تا او را از وضعیت دستگاه آگاه کنند. برخی مدلهای دیگر، دارای یک چراغ منظم چشمک زن بر روی صفحه کنترل هستند، شمارش تعداد فلش‌هایی که نور بین آن فلش‌ها مکث می‌کند شماره خطای مربوطه را به کاربر اطلاع می دهد. برای فهمیدن معنی هر کدام از این خطاها به طور دقیق و کامل، لازم است دفترچه راهنمایی که در نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان به شما داده شده است را مطالعه نمایید.


ارورهای اصلی ثبت شده در نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان


با هم معنی برخی از ارورهایی که سیستم عیب یابی خودکار به اطلاع تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان می‌رساند را می‌خوانیم. این ارورها کار تعمیر را تا حد زیادی آسان می‌کنند و به شما این اجازه را می‌دهند که بتوانید ایراد دستگاه خود را به درستی حدس زده و به تکنسین دستگاه اطلاع دهید.


خطای ۰E0: ماژول کنترل ضعیف است. ممکن است لازم باشد ماژول کنترل برنامه ریزی شده یا کنترلر تعمیر یا تعویض شود.


خطای E01: احتمالا ایرادی در قفل در لباسشویی وجود دارد. ممکن است قفل در یا میکروسوییچ آن خراب شده باشد. در این صورت لباسشویی اجازه شروع به کار را پیدا نمی کند و لباسشویی کندی روش نمی شود. برای تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان با نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان تماس بگیرید.

راه اندازی ۳ دفتر کارگزاری در عراق، عمان و ترکیه/خدمات بلاعوض صندوق نوآوری برای صادرات
هم اکنون بخوانید


خطای E02: شلنگ ورودی به لباسشویی خود را بررسی نمایید چون جریان ورودی آب با مشکل رو به رو شده است و مشکلی در آبگیری دستگاه به وجود آمده است. سپس لازم است فیلتر ورودی لباسشویی خود را بررسی کنید و در مرحله بعد باید دریچه ورودی آب را چک کنید. اگر مشکل حل نشد، ممکن است خطا در سوئیچ فشار رخ داده باشد. در نهایت از تکنسین متخصص بخواهید، سیم کشی و اتصالات لباسشویی را بررسی نمایید. برای تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان، توسط تکنسین متخصص و مجرب با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.


153


خطای E03: این ارور به مشکل در تخلیه آب، که یکی دیگر از مشکلات پرتکراریست که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان می‌کند، اشاره دارد. قسمت های مختلف تخلیه اعم از شلنگ خروج و پمپ تخلیه و فیلترهای دستگاه را بررسی کنید. فیلترها پرز، دکمه، سکه و سایر چیزهای کوچکی که ممکن است از لباس به داخل ماشین لباسشویی کندی بیفتد را نگه می‌دارند.


خطای E04: این ارور به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد. ممکن است که سنسور با ضد سیل مشکل داشته باشد یا نشتی در لباسشویی وجود باشد. در هر دو مورد احتمالا آب در لباسشویی در ارتفاعی بیش از میزان مجاز قرار گرفته است. همین طور احتمال دارد سوئیچ فشار سنج معیوب باشد. اگر هیچ کدام از این موارد نبود، ممکن است سوپاپ ورودی آب باز باشد. برای رفع این موارد ابتدا سوییچ فشار بررسی و در صورت نیاز تعمیر می شود، سپس سیم کشی جریان و وجود نشتی آب از دستگاه توسط تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان، مورد بررسی قرار می‌گیرد.


خطای E05: مشکل از NTC، سنسور درجه حرارت به عنوان مدار باز شده یا کمتر از میزان مجاز است. ممکن است یک اتصال آزاد باشد که نیاز به اتصال مجدد دارد و ایراد رفع می‌شود. ترمیستور و سیم کشی سنسور دما را بررسی کنید.


خطای E06: یا لباسشویی کندی از تعادل خارج شده است و اگر با درست کردن بار لباسشویی مشکل حل نشود، نیاز است تا حرکت دیگ در مدار اصلاح شود. این احتمال نیز وحود دارد که کنترل کننده یا برد الکترونیکی معیوب باشد. پیش از این موارد باید مطمئن باشید که تراز دستگاه شما بر هم نخورده است. برای رفع این مشکلات و تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان با شماره تلفن ۰۹۲۰۳۹۴۰۴۱۳ تماس بگیرید.

آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه
هم اکنون بخوانید


خطای E07: موتور یا سنسور سرعت آن خراب شده و سرعت موتور لباسشویی استاندارد نیست. لازم است تا تاکومتر و موتور و سیم کشی دستگاه، هر دو توسط تکنسین نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان بررسی شود.


خطای E08: این ارور هم نشانگر ایراد در موتور ماشین لباسشویی کند شماست. ممکن است اتصال کوتاه در موتور نیز رخ داده باشد یا سنسور سرعت آن دچار ایراد شده باشد. لازم است تا لوک اتصال دهنده موتور، بررسی شود. سپس تاکومتر و اتصالات آن به موتور را چک کنید. بررسی موتور دستگاه و تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان، کاری کاملا تخصصی است. برای انجام آن از تکنسین مجاز وسیله خود کمک بگیرید.


خطای E09: خطای ارتباطی بین تابلوهای کنترل الکترونیکی و سیم کشی لباسشویی به وجود آمده است. لازم است برد و سیم کشی لباسشویی کندی به دقت مورد بررسی قرار بگیرند تا ایراد دستگاه رفع شود.


خطای E10: این ارور هم که به عنوان آخرین ارور پرتکرار نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان به بررسی آن می پردازیم، خبر از ایرادی در موتور لباسشویی کندی می‌دهد و برای رفع آن باید موتور دستگاه را بررسی کنید.


520


با تعدادی از اصلی ترین خطاهای ثبت شده در نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان، آشنا شدید. برای فهمیدن معنای سایر ارورهای دستگاه خود، دفترچه راهنمای لباسشویی را مطالعه نمایید.


تعمیر در نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان


اگر قصد تعمیر دستگاه خود دارید، باید از قطعات تهیه شده از نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان استفاده کنید تا کارآیی دستگاه شما کم نشود و خیلی زود مجبور به تعمیر لباسشویی تان نشوید. برای این منظور، به شما تماس با مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل اصفهان تکنیک را پیشنهاد می‌کنیم. کارشناسان اصفهان تکنیک با شماره تلفن ۰۹۲۰۳۹۴۰۴۱۳، در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی به درخواست های شما برای تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان هستند.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا