قنبرزاده: لباس هم مثل غذاست،‌ شاید برخی‌ها نپسندند/ به باشگاه استقلال فرصت دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ منصور قنبرزاده در حاشیه مراسم رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: به هر حال مراسم خوبی بود. با توجه به اینکه تیم ملی در اردوست و بنا به توصیه پزشکان و اینکه در این فصل آنفلوانزا به صورت گسترده پخش شده است، تشخیص کادر پزشکی این بود که بچه‌های تیم ملی به‌صورت گسترده در مراسم شرکت نکنند و به نمایندگی چند بازیکن در مراسم شرکت کردند. آقای کی‌روش هم کمی کسالت داشت و این احتیاط را به خاطر سلامت بازیکنان رعایت کرد. اصحاب رسانه هم پوشش خوبی دادند و به هر حال امیدواریم با دعای خیر مردم، تیم ملی هم نتایج خوبی بگیرد و باعث خوشحالی همه مردم شود.

وی در واکنش به این موضوع که روز گذشته لباس‌های تیم ملی در مراسمی به مردم فروخته شده و واکنش‌های خوبی نسبت به طراحی این لباس‌ها وجود نداشته است،‌ گفت: لباس را می‌فروختند؟! فدراسیون فوتبال یک اطلاعیه‌ای داد و گفت که آن لباس‌ها اصلاً برند تیم ملی نبود. من اطلاعی از این موضوع ندارم و در مورد آن نمی‌توانم اظهارنظر کنم. هر کسی ممکن است یک رنگ را بپسندد، اما به هر حال به نظرم یک افتخار است که ما با یک برند ایرانی در مسابقات شرکت می‌کنیم، ولی خُب سلیقه‌ها متفاوت است. مثل یک غذا می‌ماند؛ فکر نمی‌کنم یک غذا را همه به یک اندازه بپسندند.

«محمدحسین حمیسی اعلام کرده است شهره موسوی به دستور مهدی تاج دیگر حق حضور در فدراسیون فوتبال را ندارد.»، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در پاسخ به طرح این موضوع از سوی خبرنگاران گفت: من اطلاعی از آخرین وضعیت او ندارم. یکسری مسائل شخصی است که من هیچ اطلاعی از آن ندارم. در مورد این مسائل صلاحیت من نیست که صحبت کنم. اگر قرار است کسی صحبت کند سیستم قضایی است.

مسابقه درون اردویی کوراش اعزامی به بازی‌های آسیایی برگزار شد
هم اکنون بخوانید

قنبرزاده در واکنش به سؤال مجدد خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا سیستم قضایی تاکنون به فدراسیون اعلام نکرده است که شهره موسوی در تصمیم‌گیری‌های این فدراسیون دخالت نداشته باشد، گفت: من عضو هیئت رئیسه هستم، دقیقاً مثل همین خانم که نام بردید! اگر هم اطلاعی داده شده باشد در هیئت رئیسه طرح موضوع نشده است. من چون اطلاع و صلاحیت ندارم اجازه بدهید در مورد آن اظهارنظر نکنم.

وی در خاتمه درباره آخرین وضعیت بدهی کلان باشگاه استقلال به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی توضیح داد: ما جلسات خوبی با فتح‌الله‌زاده داشتیم. او هم تمایل داشت که این موضوع حل شود و اذعان داشت این حق باشگاه‌هاست و دنبال منابع مالی است تا این حق را که در زمان مدیریت قبلی انجام شده را عملی کنند. ما هم در حال تعامل هستیم و یک فرصت زمانی دادیم. این قرارداد هم در زمان من نبوده ولی قرارداد معتبری است و با کارگزاری که استقلال معرفی کرده و فصل بعد با خود باشگاه استقلال بسته شده است. ما هم یک فرصت زمانی دادیم و ان‌شاءالله در این فرصت این مشکل حل و منابع مالی تأمین شود. در غیر اینصورت قانون می‌گوید در چارچوبی که در قرارداد ذکر شده است همکاران ما در سیستم حقوقی سازمان لیگ این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا