سجادی: برای صعود تیم ملی دعا می‌کنیم اما مهم کیفیت حضور در بازی‌هاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید سجادی پس از پایان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، درباره شرایط ملی‌پوشان در رقابت‌های پیش رو اظهار داشت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و تاکنون اخبار خوبی را مهدی تاج و مهدی محمدنبی، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال از روند کار، تمرینات، آمادگی، تدارکات و همینطور برنامه‌ریزی و بازی تدارکاتی پنجشنبه با نیکاراگوئه و بازی تدارکاتی در قطر اعلام کردند و امیدوارم این برنامه‌ها یک به یک محقق شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم همانطور که تاکنون بچه‌ها خوب و سلامت هستند، ان‌شاءالله این چند روز آینده را هم طی کرده و اعزام و سفر خوبی داشته باشند، در آنجا نیز به خوبی مستقر شوند و بازی تدارکاتی را انجام بدهند. امیدوارم در این روزها دعای خیر مردم بدرقه راه تیم ملی باشد و همه با هم کمک کنیم تا خدای نا کرده برای تیم ملی حاشیه‌ای ایجاد نشود و در این چند روز همه با هم متحد باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه چقدر امیدوار به صعود تیم ملی برای اولین بار از گروه خود است، گفت: ورزش قابل پیش‌بینی نیست، اما همه به نتایج این تیم و کیفیت کار و بازیکنان آگاه هستیم و تیم خیلی خوبی داریم. دعا می‌کنیم واقعاً صعود کنند، اما مهم کیفیت حضور در بازی‌هاست و فکر می‌کنم مردم بازی‌های خوبی را شاهد باشند. در این یکی، دو هفته نیز باید دور هم متحد، منسجم و دست در دست و با قلب‌های نزدیک در کنار هم باشیم و به دور از حاشیه برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنیم.

امدادرسانی به ۵۵۱ نفر در ۷۲ ساعت گذشته
هم اکنون بخوانید

 

سجادی خاطرنشان کرد: باید انرژی خوب و مثبت برای تیم داشته باشیم و همه با هم آنجا سربلند باشیم و امیدوارم آنجا نیز اقامت خوب داشته باشیم. امیدوارم به ایرانیان اعزامی به قطر نیز خوش بگذرد و شرایط برای آنها خوب باشد و خوب مستقر شوند و از فرصت جام جهانی خوب استفاده کنند. جمع قابل توجهی از ایران عازم هستند و طبق آخرین آمار، ایرانیان مقیم دوحه قطر نیز ۹ هزار بلیت تهیه کرده‌اند و قرار است تیم ملی را تشویق کنند. از ایران نیز طبق آخرین آمار ۲۲ هزار نفر بلیت تهیه کردند و امیدوارم اعزام آنها به راحتی انجام شود. آنها در حال تهیه بلیت هواپیما هستند. امیدوارم در کنار تیم ملی باشند و آنجا تیم ملی تنها نباشد.

وی در مورد ادعای حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: اینجا جشن رونمایی از پیراهن تیم ملی است و شما صحبت از حذف می‌کنید؟! این آخر چه سؤالی است؟! بارها عرض کردم این صحبت‌ها بی‌اساس است و مبنایی ندارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا