۴۱۷ هزار و ۶۷۳ کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش هستند

۴۱۷ هزار و ۶۷۳ کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش هستند


«حبیب‌الله آسوده» معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات انجام شده در خصوص اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال تاکنون گفت: در شش ماهه ابتدای سال مبلغ ۱۱ میلیارد ریال به صورت نقدی واریز شده است. همچنین میزان کمک‌های غیرنقدی یک میلیارد و ۹۴۴ هزار ریال بوده است.کمک مستقیم خیرین و حامیان ۸۰۷ میلیارد ریال و کمک‌های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری یک میلیارد و ۸۹۰ هزار ریال بوده که در مجموع در این مدت ۱۵ میلیارد و ۴۶۴ هزار ریال کمک نقدی و غیرنقدی در این بخش جمع‌آوری شده است.


وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۰۹ درصد در این مدت محقق شده است، تصریح کرد: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده برای اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.


معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور با اشاره به افرادی که به عنوان حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین شرکت کرده‌اند، گفت: مجموع حامیان این طرح یک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۹۴ نفر است که از این تعداد ۱۹۲ هزار و ۳۵۴ حامی ثبت‌نام شده‌اند و ۱۳۳ هزار و ۵۲۲ حامی جذب شده است که نسبت حامیان جذب شده به حامیان ثبت‌نام شده ۶۹ درصد است.


آسوده تصریح کرد: ۴۱۷ هزار و ۶۷۳ کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش هستند که شامل ۱۴۴ هزار و ۴۳۴ کودک یتیم و ۲۷۳ هزار و ۲۳۹ کودک محسنین هستند. متوسط سرانه دریافتی برای هر یتیم ۸۱۳ هزار تومان و متوسط سرانه دریافتی محسنین ۴۱۰ هزار تومان است.

ایران را در توسعه ذخیره‌سازی به جایگاه شایسته‌ای می‌رسانیم/ شناسـایی فرصـت‌های سرمایه‌گذاری در کشـورهای همسایـه، آمریکـای جنـوبی و اروپـا
هم اکنون بخوانید


وی با اشاره به راه‌های مشارکت خیرین خاطرنشان کرد: خیرین و حامیانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند، می‌توانند از طریق سایت اکرام Ekram. emdad. ir و یا از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ اقدام کنند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا