احساساتی شدن خبرنگار آرژانتینی پس از مصاحبه با مسی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ملاقات لیونل مسی از نزدیک برای بسیاری از طرفداران و اهالی دنیای فوتبال یک آرزوست حتی برای هموطنان او. گواه این واقعیت هم اتفاقی بود که در مصاحبه اخیر یک خبرنگار آرژانتینی با ستاره پاری‌سن‌ژرمن رخ داد.

پابلو خیرالت خبرنگار شبکه دیرک‌تی‌وی آرژانتین در پایان گفت‌و‌گوی تصویری‌اش با مسی در حالی که هنوز دوربین‌های فیلمبرداری خاموش نشده بودند از شدت احساساتی شدن، پس از چندین ثانیه سکوت، نتوانست جلوی سرازیر شدن اشک‌های خود را بگیرد. واکنش مسی به این اتفاق هم به نوبه خود جالب بود. ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن که در ابتدا خیلی موضوع را جدی نگرفته بود خندید و روی مبلی که نشسته بود به عقب متمایل شد، اما لحظه‌ای بعد که متوجه شد منقلب شدن هموطنش از دیدن او بسیار جدی است، سعی کرد او را آرام کند.

 

پابلو خیرالت درباره دلیل احساساتی شدنش گفت: یکی از رؤیاهای زندگی من این بود که بتوانم روزی رودررو با مسی گپ بزنم؛ با کسی که واقعاً دوستش دارم، تحسینش می‌کنم و حالا توانسته‌ام در کنارش بنشینم. برای من به دست آوردن چنین فرصتی واقعاً ارزشمند است. هرگز فکر نمی‌کردم که روزی چنین شانسی داشته باشم. از مسی و پدرش به خاطر سخاوتی که نشان دادند واقعاَ تشکر می‌کنم.

 

لیونل مسی ,

 

انتهای پیام/

آرتتا: اخراج مارتینلی شرایط بازی را کاملاً تغییر داد/ از تصمیمات داوران علیه ما اصلاً راضی نیستم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا