صیفی:‌ انتظار نداشتیم لیگ را با ۵ باخت متوالی آغاز کنیم/ بازیکنان بعد از شکست گریه می‌کنند

جمال صیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست ۱۰۶ بر ۷۷ تیمش مقابل کاله مازندران در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازیکنان پدافند در کوارترهای اول و دوم، عملکرد خوبی داشتند ولی در نیمه دوم، تمرکز خود را از دست دادند و مثل نیمه اول، نجنگیدند.

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی ادامه داد: بازیکنان ما جوان هستند و خیلی از آنها، نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. کار کردن با چنین بازیکنانی برای تقابل با تیم‌های قدرتمند لیگ و ریکاوری روحی آنها بعد از هر شکست، بسیار سخت است. شاید باور نکنید ولی برخی بازیکنان ما بعد از هر شکست، گریه می‌کنند.

صیفی عنوان کرد: در فاصله‌ای که لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی تعطیل است، روی نقاط ضعف خود کار می‌کنیم و با تمرین بیشتر آنها را تا حد ممکن برطرف خواهیم کرد.

وی افزود:‌ اصلا انتظار نداشتیم که لیگ را با ۵ شکست متوالی آغاز کنیم. انگیزه بازیکنان خیلی زیاد بود ولی نداشتن بازیکن خارجی و قوی‌تر شدن تیم‌های لیگ برتر، باعث شد نتایجی دور از انتظار بگیریم. نداشتن بودجه قابل توجه، محدودیت‌هایی برای ما ایجاد کرده است. هدف ما کمک به بازیکنان جوان است.

صیفی درباره سطح تیم‌های حاضر در لیگ گفت:‌ بازیکنان ملی‌پوش به گونه‌ای در تیم‌ها پخش شده‌اند که نتایج بسیاری از دیدارها قابل پیش بینی است. در سال‌های قبل البته سهمیه‌ای برای جذب ملی‌پوشان در تیم‌ها وجود داشت که کارآمد نبود. شرایط مالی تیم‌ها، تاثیر زیادی روی قدرت تیم‌ها در لیگ دارد.

سبک زندگی نوجوانان و جوانان امروز با گذشته متفاوت است
هم اکنون بخوانید

به گزارش تسنیم، تیم پدافند در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال، دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ به مصاف پالایش نفت آبادان می‌رود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا