هاشمی: در بازی‌های آسیایی هانگژو انتظارات زیادی از کاراته داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمناف هاشمی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان کاراته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید اظهار داشت: خوشحالم امروز خدمت عزیزان کاراته هستم در بدرقه آنها برای شرکت در پیکارهای جهانی. امیدوارم کاراته‌کاران ایران در مسابقات قونیه که رقابت بین ۱۰۸ کشور جهان در رده پایه هست، موفق باشند.

وی با اشاره به کاروان ۷۰ نفره ایران جهت اعزام به قونیه برای کاراته‌کاهای رده پایه ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت: باید از رئیس فدراسیون کاراته تشکر کنم. برای آماده‌سازی این ورزشکاران تدارک خوب داشتند و با این روند آماده‌سازی خوب انتظارات ما را هم بالا بردند. امیدوارم همانند دوره‌های قبل این بار هم کاراته ایران با موفقیت از مسابقات پیش رو برگردد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک همچنین خاطر نشان کرد: اینها همه زمینه‌ای هست برای آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو. ما در آن بازی‌ها انتظارات زیادی از فدراسیون کاراته داریم. در هیچ فدراسیونی جمعیت فعال به اندازه کاراته نیست و ما از هیچ فدراسیون به اندازه این فدراسیون انتظار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی نداریم.

هاشمی کاراته را همچون رشته‌های کشتی و تکواندو مدال‌آور خواند و افزود: در سال‌های گذشته تلاش‌های خوبی صورت گرفت و نتایج خوبی به دست آمد که باید در اینجا از فدراسیون کاراته تشکر کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته ملی المپیک همه نوع حمایت را از کاراته‌کاران خواهد داشت، هم در حوزه پاداش‌ها و هم حمایت‌های مالی، حوزه برون مرزی و … . امیدوارم بتوانیم کمک کنیم و این ورزشکاران پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورند و هم باعث افتخار و سربلندی خود و خانواده‌شان شوند و هم ملت ایران. ما هم در کنارشان هستیم.

یوونتوس آخرین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد
هم اکنون بخوانید

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان در مورد انتخاب فرزند شهید کاظمی به‌عنوان سرپرست معنوی کاروان کاراته ایران اعزامی به مسابقات قونیه گفت: این اتفاق قشنگی است که قهرمانان ما قهرمانان واقعی‌مان که شهدا هستند را به یاد دارند و می‌دانند و امیدوارم ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا