آغاز عرضه مرغ منجمد به فروشگاه‌های پروتئینی در قالب سامانه "ستکاوا" از فردا

به گزارش خبرگزاری برنا، کمال ربانی‌زاده رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی افزود: از فردا سه‌شنبه مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۴۰ هزار تومان توسط عرضه کننده اصلی در سامانه ستکاوا یا سامانه توزیع هوشمند محصولات کشاورزی عرضه و فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌بار عضو این سامانه در تهران می‌توانند خرید خود را انجام دهند.


وی اظهار داشت: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۵ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و مرغ گرم نیز با قیمت مصوب سازمان تعزیرات در این سامانه عرضه خواهد شد.


ربانی‌زاده تصریح کرد: این اقدام به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه‌های زاید صورت می‌گیرد و تمام مراحل تامین، تولید، توزیع تا مصرف کننده هر لحظه از طریق سامانه ستکاوا رصد و پایش می‌شود.


وی با بیان این که تاکنون نام نزدیک به ۴ هزار فروشگاه پروتئینی در استان تهران را فهرست کرده‌ایم، گفت: از این تعداد بیش از یک هزار فروشگاه پروتئینی سطح شهر و همچنین تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌بار مشخصاتشان کامل و صحه‌گذاری و در سامانه ستکاوا ثبت شده که می‌توانند از طریق این سامانه درخواست خرید مرغ منجمد و مرغ گرم دهند.


رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام نیز مرغ منجمد را به طور عمده و به میزان نیاز و کشش بازار از طریق سامانه ستکاوا عرضه می‌کند.


وی تصریح کرد: به مرور زمان عرضه عمده سایر محصولات اساسی مانند برنج، شکر و روغن نیز از طریق سامانه ستکاوا صورت می‌گیرد.

یک حقوقدان: با ممنوعیت بیت کوین مشکلات کشور حل نمی‌شود
هم اکنون بخوانید


ربانی‌زاده در همین حال گفت: سایر فروشگاه‌های پروتئینی و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز می‌توانند برای عضویت به ادمین این سامانه درخواست و مشخصات کامل خود را ارائه دهند.


وی اذعان داشت: در فازهای بعدی عرضه عمده مرغ منجمد و گرم به فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای در سایر استان‌های کشور اجرا می‌شود.


بنابراین گزارش، فروشگاه های پروتئینی و زنجیره‌ای متقاضی برای عضویت و ثبت‌نام در سامانه ستکاوا می‌توانند به آدرس setkava.com و یا setkava.ir مراجعه کنند.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا