اکران آنلاین هفت پویانمایی

همزمان با هفته ملی کودک هفت پویانمایی از محصولات امور سینمایی کانون پرورش فکری به‌صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.


به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تولید پویانمایی از جدی‌ترین فعالیت‌های امور سینمایی کانون پرورش فکری است و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه کسب کرده است.


در همین راستا کانون پرورش فکری همزمان با هفته ملی کودک در بخش‌های مختلفی تعدادید از آثار جدید و قدیمی و خاطره‌انگیز را به نمایش می‌گذارد که نمایش هفت اثر از تولیدات پویانمایی در پرتال کانون به‌صورت آنلاین بخشی از این برنامه‌ است.


این آثار شامل «بعله» به کارگردانی مهین جواهریان، مجموعه «عروسیه عروسی» به کارگردانی مهین جواهریان، «باد دوچرخه‌سوار» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی، «سگی که مرض داشت» به کارگردانی پروین تجوید، «هاجستم و واجستم» به کارگردانی حمید برزویی، «ماه من، ماه ما» به کارگردانی محمد ناصری و «کلاغه کجاست؟ روی درخت؟» به کارگردانی صفرعلی اصغرزاده است.


این هفت اثر پویانمایی به ترتیب از ۱۶ تا ۲۲ مهر از ساعت ۱۲ هر روز تا ساعت ۱۲ روز بعد در پرتال کانون به نشانی cinema.kpf.ir/film نمایش داده خواهد شد.


در عین حال آثار جدید و قدیمی کانون در محل برگزاری نمایشگاه در تهران هم بر روی صفحه دیجیتال و هم با استفاده از دستگاه قدیمی آپارات به نمایش گذاشته خواهد شد.


نمایشگاه هفته ملی کودک در تهران هر روز ساعت ۹ صبح تا ۱۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

کتاب «آشنایی با سوره‌ها» به ایستگاه بیست و سوم رسید
هم اکنون بخوانید


همچنین قرار است فیلم‌ سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده از تولیدات کانون طی این‌هفته در چند مرکز کانون تهران به نمایش گذاشته شود.


ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ قرار است علاوه بر مرکز آفرینش‌ها، در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار ‌شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا