صدور مجوز جذب ۲۰ هزار نیروی وزارت بهداشت تا دو ماه آینده

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از طرح مسئله مجوز جذب نیروی انسانی نظام سلامت در جلسات روز یکشنبه یا سه شنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.


به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، سید جلیل میرمحمدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره قانون بهره وری گفت: قانون بهره وری بعد از معطلی حدود ۱۰ تا ۱۲ ساله با وجود اینکه تصویب شده بود؛ ولی اجرایی نشد، در مجلس یازدهم و اعتبارش را در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفتیم و اکنون کار‌های اجرایی اش شروع شده است.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: بحث کمبود نیروی انسانی نظام سلامت کاملاً به حق است، بار‌ها کمیسیون بهداشت و درمان پیگیری و سازمان امور اداری و استخدامی مجوز استخدام ۵۰ هزار نفر را مطالبه کرده و برای کل کادر درمان که پرستاران هم جزئی از آن هستند؛ پارسال حدود ۲۰ هزار مجوز استخدامی در نظر گرفته شد.


میرمحمدی گفت: ما کمبود نیروی انسانی و هم نیروی انسانی داوطلب برای استخدام هم داریم، امیدواریم ظرف یک تا دو ماه آتی مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر صادر شود، چون مسیر آزمون، مصاحبه و بررسی‌های عمومی و بررسی‌های علمی زمان بر است و در جلسه روز یکشنبه یا سه‌شنبه موضوع مجوز جذب نیروی انسانی نظام سلامت مجدد در کمیسیون بهداشت و درمان مطرح شود.


 


انتهای پیام/

متن کامل لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا