محیط‌زیست، دومین اولویت اصلی مدیریت شهری تهران است

محیط‌زیست، دومین اولویت اصلی مدیریت شهری تهران است


به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات احداث ۵ پروژه زیست‌محیطی شهرداری تهران که در قالب چهل و ششمین پویش امید و افتخار برگزار شد، گفت: ما نیازمند هوشمندسازی و ارائه خدمات روشن و قابل ارزیابی هستیم و اگر در مدیریت شهری پاسخگوی روشنی داشته باشیم، امکان فرافکنی گرفته خواهد شد. مدیریت یکپارچه پسماند نیز این امکان را می‌دهد تا پاسخگویی دقیق باشد.


وی افزود: براساس برنامه چهارم توسعه شهر تهران، بعد از حمل‌ونقل عمومی، دومین موضوع در اولویت برای مدیریت شهری مساله محیط زیست است. اقداماتی که در حوزه هوشمندسازی مدیریت یکپارچه پسماند انجام می‌شود نیز در راستای بهبود وضعیت محیط‌زیستی شهر تهران است و امیدواریم شاهد افزایش تلاش‌ها در این بخش باشیم.


نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: نظارت برخط و هوشمندسازی از جمله مهمترین نیازهایی است که در حوزه مدیریت پسماند با آن مواجه هستیم. در همین راستا امروز دومین پروژه مدیریت یکپارچه پسماند شهر تهران افتتاح شد و امیدواریم در فروردین یا اردیبهشت سال آینده شاهد افتتاح سومین کارخانه MRF در پایتخت باشیم.


سروری در ادامه گفت: در حوزه حمل‌و‌نقل عمومی نیز در روزهای پایانی سال شاهد افتتاح پروژه‌های مختلفی برای ارتقای سطح پویایی شهر تهران خواهیم بود، به نحوی که طی روزهای آتی، ۴ ایستگاه خط ۶ مترو افتتاح می‌شود و این خط تقریبا تکمیل خواهد شد.


وی در پایان تصریح کرد: افتتاح‌هایی که در شهرداری انجام می‌شود، به معنای به نتیجه رسیدن تمام تلاش‌ها در حوزه مدیریت شهری و حاکی از برنامه‌ریزی برای داشتن شهری پویاتر است.

گل‌محمدی: صحبت‌های برخی دوستان تسویه حساب شخصی است/ برخی معنی زنگ تفریح شدن را نمی‌دانند
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا