مرزها با مشکل کمبود ناوگان مواجه نیست

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «حسین مذنب»، دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه امروز به دستور وزیر راه و شهرسازی از پایانه‌های مهران و خسروی بازدید کردیم، گفت: در پایانه مرزی مهران از پارک سوار برکت که محل اعزام زائران به دیگر شهرهای کشور است نیز بازدید انجام شد.


نماینده تام الاختیار وزیر و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی افزود: در بدو ورود زائران به وسیله اتوبوس‌های شهری که متعلق به شهرداری است از پایانه مرزی به پارک سوار برکت منتقل و در آنجا توسط راهداران راهنمایی می‌شوند.


مذنب با بیان اینکه ۱۸ جایگاه اتوبوس به مقصد ۱۸ استان در این پایانه آماده هستند، عنوان کرد: دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیز در این محل مستقر است و  بازرسان نیز بازرسی‌های مربوطه را دنبال خواهند کرد.


وی خاطرنشان کرد: دفتر حقوقی سازمان راهداری نیز در پایانه مهران مستقر شده و کمیسیون‌های مربوطه بررسی تخلفات را تشکیل داده است و آنگونه که باید با متخلفان برخورد می‌کند.


دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امروز بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز ذخیره‌سازی شده است، گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه طی ۲۴ ساعت گذشته به شهرهای کشور اعزام شدند.


مذنب، پایانه مهران را دارای بیشترین مراجعه‌کننده خواند و خاطرنشان کرد: بیش از ۶۵ درصد زائران از پایانه مرزی مهران باز می‌گردند و این پایانه پرترددترین پایانه مرزی معرفی شده است.


عراق: اوپک به توافق کاهش تولید متعهد است
هم اکنون بخوانید

وی با تاکید بر اینکه با کمبود اتوبوس روبه‌رو نشده‌ایم، اظهار کرد: همکاران ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیران ارشد از سراسر کشور در این پایانه مستقر شده‌اند و برای تسهیل در تردد زائران، تامین اتوبوس و برخورد با هرگونه تخلفات آماده هستند.


دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در پایانه خسروی بیشترین تردد به وسیله خودروی شخصی صورت گرفت، اعلام کرد: اتوبوس‌های شهری در پایانه مستقر شدند که زائران عزیز را به قصرشیرین و از آنجا به سایر شهرها اعزام کنند.


به گفته مذنب، خوشبختانه در مرزهای شش‌گانه کشور هیچگونه مشکلی از جهت کمبود ناوگان حمل و نقل زمینی وجود ندارد.


انتهای پیام/




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا