ارتقاء ۳۰ سایت تلفن همراه به نسل سوم و چهارم استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، مجتبی ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان طی نشستی با نماینده شهرستان کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخشداران این شهرستان، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطات این شهرستان را بیان کرد و با اشاره به محدوده ارائه خدمات و تعهدات دولت و اپراتورها گفت: شهرها، جاده های اصلی و فرعی، مسیرهای ریلی، روستاهای بالای ۲۰ خانوار و مناطق خاص شامل تعهدات می شود.
وی با اشاره به اهم اقدامات بخش ارتباطات در شهرستان کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: از محل طرح اجباری خدمات عمومی وزارت (USO) با استفاده از ۳۰ سایت تلفن همراه تعداد ۳۸ روستا به تکنولوژی نسل سوم و چهارم ارتقاء یافتند.

ساکی افزود: پهنای باند ۶۳ مرکز مخابراتی تا یک گیگابایت و ۴ مرکز تا ۱۰۰ مگابایت افزایش یافت.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با اشاره به برنامه های بخش ارتباطات در شهرستان کبودرآهنگ گفت: در راستای تکمیل مسیر فیبر پشتیبان، فیبر نوری کبودرآهنگ به شیرین سو به طول ۵۳ کیلومتر در حال اجرا و آماره سازی است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و بهینه سازی سایت های تلفن همراه در این شهرستان، ۲ سایت جدید شهری توسط شرکت ایرانسل و ارتقاء ۱۱ سایت به نسل چهارم توسط اپراتور همراه اول در برنامه توسعه این شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/

پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا