بروزرسانی‌های واتساپ، سال‌ها بعد چگونه خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، قابلیت «حذف برای همه» واتس اپ یک پسوند دارد. این شرکت طی روزهای گذشته در شبکۀ اجتماعی خود به کاربرانش خبر داد که بعد از این می توانند پیام های اشتباه ارسال شده خود را در مدت دو روز از حساب دریافت کننده و خود پاک کنند، البته همچون گذشته این آثار این پاکسازی باقی خواهد ماند.

قبل از این، پلتفرم پیام‌رسانی فوری متعلق به متا به کاربران خود اجازه می‌داد پیام‌هایی که اشتباه ارسال شده را در بازه زمانی یک ساعت، هشت دقیقه و ۱۶ ثانیه حذف کنند. اولین اشاره به این تمدید در بهمن ماه امسال بود. این توسعه زمانی انجام می شود که واتس اپ سه ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی را به منظور ارائه تجربه مکالمه ایمن تر در برنامه اعلام کرد.

واتس‌اپ پستی در شبکۀ اجتماعی خود، نوشت؛ «پس از این هر کار بعد از ارسال یک پیام اشتباه به مخاطب خود، کمی بیش از ۲ روز فرصت خواهد داشت تا پیام‌های خود را حذف کند». واتس‌اپ محدودیت زمانی بیش از یک ساعته برای حذف پیام‌ها از گپ را در سال ۲۰۱۸ ارائه کرد. ویژگی حذف پیام‌ها برای همه افراد حاضر در چت در ابتدا پس از فشار دادن ارسال، محدودیت زمانی هفت دقیقه داشت. WABetainfo، پلتفرمی که ویژگی‌های واتس‌اپ را قبل از انتشار برای عموم آزمایش می‌کند به پست واتس‌اپ در شبکۀ اجتماعیش پاسخ داد که محدودیت زمانی جدید برای «حذف پیام برای همه» ۲ ساعت و ۱۲ ساعت است.

برای اینکه بتوانید ظرف دو روز پیام‌ها را حذف کنید، شما و همه گیرندگان باید آخرین نسخه واتس‌اپ را داشته باشید. هیچ توضیحی وجود ندارد که آیا این ویژگی فقط برای کاربران اندروید است یا در دسترس کاربران iOS نیز خواهد بود؟ البته حذف یک پیام برای همه باید ساده باشد، برای این کار کافی است که روی پیام (تصویر، ویدیو یا سند) که می‌خواهید حذف شود ضربه بزنید و نگه دارید، و Delete را لمس کند> (Delete for all)»

تکنولوژی وحشتناک؛ دیگر به چشم و گوش خود هم اعتماد نکنید!
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/ 

خبرنگار: زهرا وجدانی 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا