به زودی غبار وعده‌ها فرو خواهد نشست و واقعیت بر همگان روشن خواهد شد

نشست مجازی رؤسای استانی با دبیرکل حزب جمهوریت، عصر چهارشنبه، برگزار شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، دبیرکل این حزب، پس از استماع گزارش فعالیت حزب در استانها ضمن قدردانی از صبر و پایمردی در اندیشه و مرام سیاسی نیروهای تشکیلاتی در کشور عنوان کرد : نیروهای سیاسی وفادار به مردم و انقلاب در طول سالهای مبارزه با رژیم ستمشاهی و پس از آن در مبارزه با اندیشه های انحرافی و متحجر و تمامیت خواه ، فراز و نشیب های زیادی را گذرانده اند و همواره با کمک مردم غیور ایران زمین معادلات بدخواهان این مرزوبوم را برعکس زده اند و خواست اکثریت را حاکم کرده اند . باید امید را مجدد در مردم زنده نگه داریم و برای برگرداندن نظام در مسیر اصلاح و توسعه و مردم داری تلاش کنیم .
رسول منتجب نیا در ادامه از روسای حزب در استانها خواست که در بیان مطالب و سیاست ورزی حرفه ای برای جلوگیری از آسیب به نیروهای حزبی و حمایت از آنها حداکثر تلاش و تدبیر را به کار ببرند. به زودی غبار وعده‌ها و ادعاها فرو خواهد نشست و واقعیت بر همگان روشن خواهد شد که دلسوزان واقعی مردم چه کسانی بوده و هستند.

همچنین درابتدای جلسه، روسای برخی از کمیته و دفاتر و شاخه ها به ارائه گزارش در مورد فعالیتهای خود پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص بهبود فعالیتهای واحد‌های حزبی بیان کردند.

کشور در دو دهه آینده با سونامی سالمندی مواجه می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا