با نصب مانیتور برای ساینا و کوییک یک رانندگی عالی را تجربه کنید!!!

اگر ماشین شما ساینا یا کوییک هست با نصب مانیتور (ضبط تصویری) با قابلیت اتصال به اینترنت و دوربین عقب و جلو و … برای خودروی خود یک رانندگی راحت تر و لذت بخش را تجربه کنید


امروزه تولیدکنندگان زیادی مانیتور خودرو را در برند و مدل‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌کنند و علاوه بر نقش سرگرم‌کننده‌ای که این‌ مانیتور‌ها برعهده دارند، کیفیت و دقت رانندگی افراد را نیز افزایش می دهند. در بیشتر خودروهای لوکس و گران قیمت مانیتور به صورت پیش فرض و از قبل توسط کمپانی بر روی خودرو نصب می شوند ولی در بسیاری از خودروهای متوسط از جمله کوییک، آپشن مانیتور ماشین دیده نمی شود. بنابراین صاحبان خودرو می توانند شخصا برای خرید و نصب مانیتورهای فابریک اقدام کنند.


مشخصات و کارکردهای جذاب مانیتور کوییک


مانیتور کوییک یکی از بهترین و کاربردی ترین قطعات جانبی می باشد که می تواند در رانندگی کمک زیادی به شما کند. مانیتور خودرو از اجزای مختلفی مانند رم، کارت گرافیک، حافظه، صفحه نمایش، دوربین عقب و جلو، سیستم عامل، سیستم پردازش صدا و… تشکیل شده است و قابلیت و کارکرد آن به کیفیت و مدل دستگاه بستگی دارد.


در حال حاضر بهترین برند مانیتور ماشین در بازار، برند وستر می باشد که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری کیفیت بسیار خوبی دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.


صفحه نمایشگر


مهم‌ترین قسمت یک مانیتور، صفحه‌نمایش آن است. برند وستر، صفحه‌ نمایش‌های خود را با ویژگی‌های زیر تولید می‌کند:


  • وضوح و رزولوشن تصویر بسیار بالا
  • عملکرد کاملا لمسی، به ‌واسطه تکنولوژی خازنی
  • تفکیک رنگ یا IPS
  • تکنولوژی TFT
  • زاویه دید ۱۳۰ درجه یا ۲.۵ بعدی


 زاویه دید ۲.۵ بعدی کمک می‌کند که همه سرنشینان خودرو بتوانند تصاویر را با وضوح خوبی مشاهده کنند. استاندارد IPS نیز نشان‌دهنده ضدخش و ضربه بودن صفحه است و همچنین در برابر نور خورشید نیز تصویر را به روشنی مشاهده کنید.


 سیستم عامل اندروید


این مانیتور دارای سیستم عامل اندروید است. کار کردن آن بسیار راحت و امکان نصب انواع اپلیکیشن­ها ازجمله آپ­های بازی، شبکه اجتماعی و غیره روی مانیتور را فراهم می کند.


اتصال به اینترنت


قابلیت اتصال به اینترنت از دیگر ویژگیهای این مانیتور می باشد و می تواند به شبکه داخلی موبایل شما وصل شده و از این طریق می توانید یک تبلت هوشمند با کیفیت تصویر فوق العاده بالایی درون خودرو خود داشته باشید.


قابلیت نصب دوربین جلو و عقب


این مانیتور قابلیت نصب دوربین به عقب و جلو را دارد و دیگر در هنگام پارک خودرو مشکلی نخواهید داشت. با دوربین جلوی خودرو می توانید مناظر زیبای جاده را در هنگام سفر ثبت کنید و با ثبت صحنه تصادف دیگر نیازی به حضور پلیس در هنگام تصادف نخواهید داشت.


cpu، رم و حافظه داخلی


 cpu و رم قوی‌تر به معنای عملکرد بهتر مانیتور خواهد بود. دستگاه می‌تواند برنامه‌های سنگین‌تر را آسانتر اجرا کند و یا با چندین نرم‌افزار به‌صورت هم‌زمان کارکند. بهترین مانیتورهای بازار، چهار هسته­ای بوده و حداقل دو گیگابایت، رم دارند.


اسپیکرها


پخش فایل‌های صوتی و تصویری، اصلی‌ترین کارکرد مانیتور است. از این رو کیفیت صدا و توزیع درست آن در درون خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مانیتور برند وستر، علاوه بر اینکه از چندین اسپیکر بهره می‌برد، امکان تنظیمات صدایی مختلفی مانند ساب ووفر، اکولایزر، اتصال به آمپلی‌فایر و دیجیتال کننده صدا را نیز فراهم می‌کند.


دیگر امکانات مانیتور فابریک اندروید


  • پشتیبانی از Car Playو Android Auto
  • امکان اتصال به انواع گوشی‌های تلفن همراه با استفاده از MirorLink
  • پشتیبانی از دوربین‌های داخلی خودرو و دستگاه DVR
  • GPS
  • GPRS
  • امکان اتصال به صفحه‌نمایش پشت صندلی جلو
  • قابلیت اتصال به رادیو با موج‌های FM و AM


images_1657695630


خریدی مطمئن و راحت از فروشگاه آپشن کالا


خرید مانیتور ساینا و کوییک از فروشگاه‌های معتبر و همچنین دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله نکات مهمی است که صاحبان خودرو باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. زیرا ممکن است مشخصات محصول انتخابی شما با مشخصات روی بسته بندی کاملا متفاوت باشد و قطعات بی کیفیت و غیر قابل تعمیر آن باعث هدر رفتن پول شما شود.


فروشگاه آپشن کالا یکی از مراکز فروش مانیتور در تهران می باشد که شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم بصورت حضوری مراجعه نموده و با مشاوره کارشناسان فروش مناسب ترین مانیتور برای ماشین خود خریداری نمایید. می توانید برای خرید با شماره ۰۲۱۶۶۷۶۱۰۱۰ تماس گرفته یا به وب سایت www.optionkala.com مراجعه کنید.


توجه نمایید که با نصب مانیتور کوییک به هیچ عنوان گارانتی خودرو شما با مشکل مواجه نخواهد شد و نصب مانیتور به صورت سوکت فابریکی است و هیچ تداخلی در سیم کشی داخلی خودرو ایجاد نمی نماید و همچنین مجموعه آپشن کالا نصب مانیتور برای مشتریان تهران را کاملا رایگان انجام می دهد و البته برای مشتریان شهرستان ارسال کالا بصورت رایگان بوده و کارشناس نصب به شما معرفی خواهد شد و هزینه نصب به عهده خریدار می باشد.


پایان رپرتاژ آگهی

دشمنان برای اجرای پروژه سوریه سازی ایران ناکام خواهند ماند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا